1 759,00 zł
Cena regularna:
1 999,00 zł
1 430,08 zł
Cena regularna:
1 625,20 zł
1 130,00 zł
Cena regularna:
1 580,00 zł
918,70 zł
Cena regularna:
1 284,55 zł
1 330,00 zł
Cena regularna:
1 550,00 zł
1 081,30 zł
Cena regularna:
1 260,16 zł
7 367,70 zł
Cena regularna:
8 954,40 zł
5 990,00 zł
Cena regularna:
7 280,00 zł
9 335,70 zł
Cena regularna:
13 437,75 zł
7 590,00 zł
Cena regularna:
10 925,00 zł
1 359,00 zł
Cena regularna:
1 845,00 zł
1 104,88 zł
Cena regularna:
1 500,00 zł
19 028,00 zł
Cena regularna:
25 817,70 zł
15 469,92 zł
Cena regularna:
20 990,00 zł
2 659,00 zł
Cena regularna:
2 990,00 zł
2 161,79 zł
Cena regularna:
2 430,89 zł
13 468,50 zł
Cena regularna:
18 228,60 zł
10 950,00 zł
Cena regularna:
14 820,00 zł
8 979,00 zł
Cena regularna:
11 242,20 zł
7 300,00 zł
Cena regularna:
9 140,00 zł
165,00 zł
Cena regularna:
185,00 zł
134,15 zł
Cena regularna:
150,41 zł
7 269,30 zł
Cena regularna:
8 739,15 zł
5 910,00 zł
Cena regularna:
7 105,00 zł
2 010,00 zł
Cena regularna:
2 350,00 zł
1 634,15 zł
Cena regularna:
1 910,57 zł
1 537,50 zł
Cena regularna:
3 849,90 zł
1 250,00 zł
Cena regularna:
3 130,00 zł
2 398,50 zł
Cena regularna:
4 790,85 zł
1 950,00 zł
Cena regularna:
3 895,00 zł
3 628,50 zł
Cena regularna:
7 017,15 zł
2 950,00 zł
Cena regularna:
5 705,00 zł
1 230,00 zł
Cena regularna:
3 597,75 zł
1 000,00 zł
Cena regularna:
2 925,00 zł
1 459,00 zł
Cena regularna:
1 845,00 zł
1 186,18 zł
Cena regularna:
1 500,00 zł
11 697,30 zł
Cena regularna:
16 807,95 zł
9 510,00 zł
Cena regularna:
13 665,00 zł
899,00 zł
Cena regularna:
1 199,00 zł
730,89 zł
Cena regularna:
974,80 zł
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ
Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:
- pisemnie na adres: ul. Kościuszki 22, 78-400 Szczecinek;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@reklamydrukarnia.pl.
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Kościuszki 22, 78-400 Szczecinek.
Co napisać w reklamacji
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
(2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, lub innego roszczenia; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
- ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
- umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa — w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31 grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31 grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1 stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej, lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1 stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.