Opisy kategorii w sklepie internetowym to jedna z ważniejszych elementów optymalizacji sklepów internetowych. Odpowiednio dopasowane tytułów oraz rozbudowane treści ułatwiają pozycjonowanie serwisów sprzedażowych. Starannie wyselekcjonowane kategorie oraz właściwie pogrupowane produkty ułatwiają konsumentom robienie zakupów.

Opis kategorii do sklepu internetowego 3000 znaków
Opis kategorii do sklepu internetowego 3000 znaków
Producent: SPDESIGN
Cena: 99,00 zł (netto: 80,49 zł )
szt.
zobacz więcej
Opis kategorii do sklepu internetowego 5000 znaków
Opis kategorii do sklepu internetowego 5000 znaków
Producent: SPDESIGN
Cena: 109,00 zł (netto: 88,62 zł )
szt.
zobacz więcej

Opisy kategorii vs. Twoja pozycja w wyszukiwarce Google

Atrakcyjny i dobrze przemyślany układ strony głównej oraz wartościowe opisy kategorii w efektowny sposób wytyczają ścieżkę zakupową konsumentów. Prezentują całą ofertę oraz zachęcają do dokonania transakcji. Łatwa nawigacja, perfekcyjnie dopasowane nazwy podstron ofertowych, a także angażujący content pozytywnie wpływają na wyniki wyszukiwania w Google.

Nazwy wszystkich sekcji stają się frazami kluczowymi, które są pozycjonowane. Z tego powodu warto dopasować je do asortymentu i preferencji wyszukiwań konsumentów. Tytuły kategorii nie mogą być enigmatyczne. Hasła, które nie informują potencjalnych klientów o konkretnej grupie towarów, nie wykorzystują potencjału oferty. Warto postawić tutaj na proste rozwiązania.

Oryginalne opisy kategorii na Twojej stronie internetowej

Opis kategorii musi zachęcić klientów do zakupu. Najlepiej zaprezentować w tekście jak największą gamę produktów i zaproponować produkty z innej sekcji, by konsument mógł łatwo znaleźć wszystko, czego potrzebuje. Nie ma tu miejsca na lanie wody. Treści, które sprzedają, są napisane prostym językiem, przedstawiają najważniejsze funkcjonalności oraz korzyści płynące z zakupu. To idealne miejsce, by udzielić fachowej porady i wytłumaczyć skomplikowane parametry, które są często niezrozumiałe dla osób spoza branży.

Opisy kategorii muszą być dopasowane do konkretnej grupy docelowej. Poprawnie sformatowane i pozbawione błędów teksty przekonują mózg do zakupów. Dobrze przygotowany tekst jest w naturalny sposób nasycony słowami kluczowymi. Jego długość powinna wynosić od 2000 zzs do ok. 5000 zzs. Jeżeli to możliwe warto zdecydować się na dłuższe treści. Dzięki temu przez dłuższy czas będą pozytywnie oddziaływać na SEO. Może się okazać, że krótkie opisy trzeba będzie w niedługim czasie wydłużyć, by spełnić oczekiwania przeglądarek.

Opisy kategorii przyjazne dla konsumentów i algorytmów wywindują Twoją sprzedaż

Aby dobrze wypozycjonować stronę internetową, potrzebujesz wiedzy z zakresu SEO oraz copywritingu. Nie musisz uczyć wszystkiego sam. Możesz zlecić te zadania specjalistom. Dobrze zainwestowane pieniądze, przyniosą Ci wymierne korzyści w przyszłości. Osiągniesz wysokie miejsce w Google, dotrzesz do szerokiego grona odbiorców, rozwiniesz Twoją firmę, a także osiągniesz sukces. Staniesz się bardziej rozpoznawalną markę, zawalczysz o pozycję lidera z największymi konkurentami oraz zwielokrotnisz Twoje zyski.

Skorzystaj z usług zawodowców i zajmij się prowadzeniem biznesu. Rzetelna współpraca w biznesie jest na wagę złota. Doceń ją. Rozwiń przedsiębiorcze skrzydła. Podaruj sobie prezent: stwórz firmę na miarę XXI wieku.

Pamiętaj, że opisy kategorii muszą być zgodne z zasadami pozycjonowania. Z tego powodu konieczne jest wprowadzenie tytułów (title), opisów (description) oraz nagłówków (H1, H2, H3...). Możesz tego dokonać samodzielnie lub zlecić pozycjonerowi.

Czy jesteś gotów na to, by podnieść rzuconą rękawicę przez Twoją konkurencję? Jeśli tak, napisz do nas, pomożemy Ci zwyciężyć. Zainwestuj w opisy kategorii i wykorzystaj potencjał Twojej oferty. Kiedy zaczynamy prace nad Twoim sklepem internetowym?

Skontaktuj się z nami, poproś o indywidualną wycenę i odkryj moc SEO copywritingu.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl