Zastosowanie pneumatycznych produktów jest w dzisiejszych czasach zjawiskiem dość powszechnym. Na każdym większym evencie dostrzec można przecież przeróżnej postaci pneumatyczne figury, które wyróżniają danego producenta, wystawcę bądź firmę. W ten sposób zaprezentowana przez nich reklama (jaką jest, na przykład, logo danej firmy) jest doskonale widoczna i zapadająca w pamięć potencjalnym klientom. Właśnie dlatego jest to tak chętnie wykorzystywana forma reklamy na różnego typu imprezach okolicznościowych. Dlaczego nasze produkty są idealne przy organizacji imprez?
Pneumatyczne produkty wyróżnikiem firmy na evencie
Nasze produkty pneumatyczne wyróżnia:
- duża mobilność, a także niezwykła łatwość ich zamontowania. U nas znajdą Państwo solidnie skonstruowane balony reklamowe, namioty pneumatyczne bądź bramy startowe, ale też pufy, leżaki i inne dodatki, które dopełnią całość reklamy firmy. Produkty, które oferujemy, są spektakularne i niepowtarzalne. Wytrzymałe, materiałowe poszycie produktów (jakie posiada, chociażby namiot pneumatyczny typu „pająk”) wypełnione zostało sprężonym powietrzem. W wielu przypadkach naszych produktów (np. w tradycyjnym słupku reklamowym z wentylatorem) ciśnienie, które znajduje się w środku, utrzymuje się właśnie dzięki wentylatorowi, który wbudowany jest w nim na stałe i wdmuchuje co chwilę powietrze. Dlatego też nie ma możliwości, żeby dany produkt pneumatyczny (dmuchany) nagle stracił na swojej jakości.
- Kolejną rzeczą, jaka wyróżnia nasze produkty, jest ich wytrzymałość i bardzo prosty transport. To doskonałe rozwiązanie, w szczególności przy stosowaniu produktów na imprezach, na przykład festynach, piknikach rodzinnych, zawodach sportowych, akcjach promocyjnych, galach, prezentacjach produktów, targach ślubnych czy koncertach. Wybrany produkt z łatwością zmieści się w samochodzie osobowym, ponieważ nienadmuchany będzie zajmował niewiele miejsca. Swój niesamowity, widowiskowy i realny rozmiar pneumatyczny produkt nabierze bowiem dopiero po wypełnieniu go powietrzem. Takie nadmuchiwanie danego dmuchanego produktu zajmuje stosunkowo od kilku do kilkunastu minut. Wszystko zależy tylko i wyłącznie od tego, czy będzie to produkt większy, czy raczej niewielkich rozmiarów.
Rodzaje produktów pneumatycznych do zamontowania na imprezie
W naszej ofercie znajdą Państwo produkty pneumatyczne, które idealnie sprawdzą się jako nośniki reklamowe. Mamy więc zarówno pneumatyczne balony (wspaniale sprawdzają się przy reklamowaniu własnej firmy, indywidualnego produktu bądź wybranego hasła marketingowego), jak i ekrany reklamowe (nie są tak nachalne jak billboardy, a przykuwają uwagę swoją formą), windymany (energicznie poruszające się postacie, które falują dzięki powietrzu wprowadzanemu do ich wnętrza za pomocą wentylatora), namioty pneumatyczne (doskonała forma reklamy, niezależnie od warunków pogodowych, gdzie można w nim ustawić stolik z krzesłami i porozmawiać o ofercie, a grafika na poszyciu namiotu przyciągnie innych potencjalnych klientów), czy bramy startowe (o różnych kształtach, przez co łatwiej dopasować je do danej imprezy czy eventu).
Na każdym z tych produktów mogą Państwo spersonalizować się, to znaczy umiejscowić tam logo swojej firmy. Uważamy, że to jeden z najlepszych sposobów na kreatywne zaprezentowanie danej jednostki, usługi bądź towaru. Dzięki swojej konstrukcji nasze produkty pneumatyczne znajdą zastosowanie na imprezach zarówno plenerowych, jak i wewnątrzzakładowych. Wodoodporna tkanina (z własną grafiką bądź logo danej firmy) pozwoli Państwu wyróżnić się na tle pozostałych firm.
Produkty pneumatyczne najlepszym rozwiązaniem na eventach
Produkty pneumatyczne zdecydowanie przyciągają i będą przyciągać wzrok potencjalnych klientów, ponieważ jest to reklama dość oryginalna i spektakularna, bardzo rzucająca się w oczy. Jest to na pewno bardzo nietuzinkowy sposób przekazania informacji potencjalnemu klientowi o Państwa firmie. Zwykły baner reklamowy bądź billboard nie mają aż tak wielkiego wpływu na klienta, jak produkt pneumatyczny. Taki niebanalnej formy produkt potrafi wzbudzić pozytywne skojarzenie z daną marką czy producentem i sprawić, że klient podejdzie. Bo wiadomo, że najważniejsze w dzisiejszych czasach jest… pierwsze wrażenie!