3 628,50 zł
Cena regularna:
7 017,15 zł
2 950,00 zł
Cena regularna:
5 705,00 zł
8 979,00 zł
Cena regularna:
11 242,20 zł
7 300,00 zł
Cena regularna:
9 140,00 zł
1 537,50 zł
Cena regularna:
3 849,90 zł
1 250,00 zł
Cena regularna:
3 130,00 zł
1 783,50 zł
Cena regularna:
3 942,15 zł
1 450,00 zł
Cena regularna:
3 205,00 zł
4 305,00 zł
Cena regularna:
8 044,20 zł
3 500,00 zł
Cena regularna:
6 540,00 zł
9 335,70 zł
Cena regularna:
13 437,75 zł
7 590,00 zł
Cena regularna:
10 925,00 zł
1 230,00 zł
Cena regularna:
3 597,75 zł
1 000,00 zł
Cena regularna:
2 925,00 zł
11 697,30 zł
Cena regularna:
16 807,95 zł
9 510,00 zł
Cena regularna:
13 665,00 zł
6 260,70 zł
Cena regularna:
7 300,00 zł
5 090,00 zł
Cena regularna:
5 934,96 zł
7 367,70 zł
Cena regularna:
8 954,40 zł
5 990,00 zł
Cena regularna:
7 280,00 zł
13 468,50 zł
Cena regularna:
18 228,60 zł
10 950,00 zł
Cena regularna:
14 820,00 zł
899,00 zł
Cena regularna:
1 199,00 zł
730,89 zł
Cena regularna:
974,80 zł
2 398,50 zł
Cena regularna:
4 790,85 zł
1 950,00 zł
Cena regularna:
3 895,00 zł
590,00 zł
Cena regularna:
999,00 zł
479,67 zł
Cena regularna:
812,20 zł
19 028,00 zł
Cena regularna:
25 817,70 zł
15 469,92 zł
Cena regularna:
20 990,00 zł
7 269,30 zł
Cena regularna:
8 739,15 zł
5 910,00 zł
Cena regularna:
7 105,00 zł
Reklama Warszawa - promuj swój biznes lokalnie
Trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie firmy czy biura bez reklamy oraz materiałów drukowanych. Nawet jeśli prowadzi się aktywne kampanie w Internecie, bez wyjścia z niego do realnego świata łatwo stracić klientów. Jednak, aby zyskać zainteresowanie w ten sposób trzeba umieć się pokazać.
Wyróżnij się wśród innych w Warszawie.
Nie da się zaprzeczyć, że Warszawa to wielkie miasto, w którym trzeba zapracować na zauważenie. Warto postawić na różnorodność materiałów reklamowych, które dotrą do klientów, zachęcając ich, przyciągając uwagę, budując markę. Podstawowym elementem reklamowym są plakaty oraz ulotki. Wykonywane zgodnie ze spersonalizowanymi projektami. Plakat powinien być widoczny, czyli mieć format większy, niż kartka papieru A4. Wszystkie informacje niezbędne dla zareklamowania firmy w mieście takim, jak Warszawa powinny znaleźć na nim swoje miejsce. Nie wolno jednak umieszczać zbyt wielu informacji, chaotycznie, różnymi czcionkami, z dodatkiem krzykliwej grafiki. Plakat powinien przyciągać wzrok, zainteresować, a nie odstraszać. Podobnych zasad należy trzymać się w przypadku ulotek, choć jeśli reklamują usługi dobrze jest dodać cennik. Klienci lubią, kiedy kwestie kosztów są jasne od razu. Ulotki mogą być rozdawane na ulicy, pozostawiane w widocznych miejscach. W firmie warto mieć także wizytówki albo niewielkie kalendarze z logo firmy, aby każdy mógł wziąć je ze sobą. Tak samo jak wizytówki polecane są również papiery firmowe, do wysyłania korespondencji, notesy, katalogi, torby reklamowe czy długopisy. Im bardziej mobilny gadżet, tym lepiej dla marki.
Bądź dobrze widoczny w Warszawie
Reklama w Warszawie może służyć do budowania rozpoznawalności marki. Dotyczy to zarówno małych, jak i dużych lokali, firm prywatnych oraz państwowych. Chcąc wyjść do klientów trzeba dać się zauważyć. Siedziba przedsiębiorstwa powinna być od razu zauważalna. Jest to do zrobienia na różne sposoby, w których druk w Warszawie będzie niezastąpiony.
Jedną z popularnych metod na zauważenie lokalu jest tzw. potykacz. Nie da się go zignorować, a można na nim wiele napisać. To niemal pewny sposób na zainteresowanie klientów swoją ofertą. Nie dotyczy to tylko branży gastronomicznej i promocji na kawę, lecz także wszelkiego rodzaju sklepy, które mogą w ten sposób informować o swoim istnieniu oraz promocjach. Mogą być stałym elementem, jak również okazyjnym, wystawianym w związku z prowadzoną akcją bądź wyprzedażą. Profesjonalnie wykonany potykacz o dowolnych rozmiarach z pewnością zachęci oraz będzie elementem informacyjnym. Potykacz to zresztą tylko jedna z możliwości. Warszawa sprawia, że o zainteresowanie trzeba starać się podwójnie. Sam potykacz to za mało. Flagi reklamowe, bannery, leżaki z nadrukiem reklamowym czy ławki to skuteczny sposób, żeby zachęcić klientów oraz zostać na dłużej w ich pamięci.
Bogata oferta dla każdego — zyskuj nowych klientów w Warszawie
Sama ulotka to jednak nie wszystko. Zwłaszcza w Warszawie. Gadżety reklamowe są istotnym elementem promowania marki oraz jej utrwalania w świadomości klientów. Długopisy, notesy to podstawowe produkty, dlatego warto wyróżnić się, pójść o krok dalej. Warszawa to miasto, które lubi nowości, zwłaszcza w reklamie. Parasole z logo firmy, parawany do zabrania na wakacje, kolorowe lampki, daszki, małe i duże flagi dekoracyjne, USB, zakreślacze, drobiazgi, które można nie tylko mieć, ale wykorzystać. To jeden z najskuteczniejszych elementów każdej kampanii reklamowej, w który warto zainwestować.
Trzeba jednak wybrać do wykonania gadżetów firmę, która wykonuje nadruki na wszystkim, zapewniając ich wysoką jakość. Zaufaj doświadczeniu naszej firmie i sprawdź które firmy z nami współpracują. Posiadamy własny park maszynowy do wykonania wiele potrzebnych Twojej firmie produktów.