Flagi reklamowe Warszawa
Odpowiednia reklama to klucz do sukcesu marki i możliwość dobrego wypromowania swoich towarów lub usług. Zanim zacznie się działać dobrze jest zrobić rozeznanie, jaka reklama albo jakie gadżety reklamowe się sprawdzają. Flaga z pewnością jest jednym z nich.
Flagi przenośne do reklamy
Flagi przenośne nie zawsze są doceniane, choć Warszawa to miasto, w którym doskonale mogą się sprawdzić. Reklamową flagę nazywa się również winderem reklamowym albo beachflag. Jedną z ich największych zalet jest łatwość transportu z miejsca na miejsce oraz łatwość montażu. Dzięki temu mogą być ustawiane, przestawiane, w dowolny sposób, w dowolnym miejscu. Flagi składają się z masztu z aluminiowych rurek, które można dopasowywać do kształtu posiadanej flagi. Rozkłada się bardzo łatwo, oraz łatwo składa, dlatego flaga w mieście Warszawa może być używana zarówno jako reklama przed lokalem, jak i w czasie prezentacji i eventów promocyjnych. W naszej ofercie, z której może skorzystać Warszawa, znajdują się flagi reklamowe o różnych kształtach i rozmiarach. Można dobrać odpowiedni do prezentacji swojej firmy, usług, poprzez umieszczenie na fladze swojego logo.
Plusy flag reklamowych
Reklamowe flagi, idealne do miasta Warszawa mają wiele zalet i są z pewnością jednym z lepszych pomysłów na reklamę. Jedną z ważniejszych zalet jest wielkość flag. Drobne gadżety reklamowe: notesy, kalendarze, smycze, mają ograniczoną powierzchnię na naniesienie nadruku, a dodatkowo często są gubione. Natomiast na fladze informacji można nadrukować więcej. Nie musi to być tylko logo firmy, mogą znaleźć się na niej również inne dane: hasło reklamowe, dane kontaktowe firmy, zarys oferty. Przy tym druk na flagach może być dwustronny, co daje dwie konkretne powierzchnie reklamowe. Dzięki swojej wielkości wyróżniają się w takim miejscu, jak Warszawa, wybijają się pomiędzy innymi reklamami i nie jest łatwo je przeoczyć. Zwłaszcza że dodatkowo zachęcają do spojrzenia na wietrze. Nawet tak banalna z pozoru rzecz, jak poruszanie się na wietrze, stanowi zaletę, zwraca uwagę. Bilbordy w taki sposób nie zwrócą na siebie uwagi. Jednocześnie zaletą flag reklamowych jest ich wytrzymałość. Są bardzo wytrzymałe i opierają się warunkom atmosferycznym. Nie blakną, nie zmniejsza się ich wizualna wartość, a w razie potrzeby mogą być łatwo przechowywane.
Gdzie najlepiej umieścić flagę?
Jeśli zdecydowałeś się na flagę reklamową do firmy to teraz czas na znalezienie odpowiedniego miejsca dla niej. Powinna znaleźć się w strategicznym miejscu. Przez rozmiar wydawać się to może trudne do zrobienia, ale nie jest nierealne. Przede wszystkim warto wystawić ją przed siedzibą firmy. Nawet w takim mieście jak Warszawa będą zauważalne i zainteresują potencjalnych klientów. Warto wybrać flagę o ciekawym kształcie i dodać kolory, żeby wyróżniała się na ulicy. Trudno będzie ominąć taki element wzrokiem. Z tego powodu dodanie więcej niż logo na fladze ma swoje zalety. Flaga staje się mocnym nośnikiem reklamy.
Z uwagi na swoją mobilność i lekkość nie ma większego problemu z przenoszeniem flagi z miejsca na miejsce, ustawianiem codziennie inaczej, w bardziej zachęcający sposób. Ciekawym sposobem ekspozycji jest noszenie jej na plecach. Wyróżnia się wówczas ponad wszystkim i wszystkimi.