Przygotowanie prac

Przygotowanie i realizacja zamówienia — pliki graficzne

 

Uwaga! Ze względu na różnice technologiczne, wynikające ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów a technologią druku (w której wykorzystywana jest przestrzeń barwna CMYK) porównywanie kolorystyki wydruku z kolorystyką prezentowaną na monitorze jest niepoprawne technologicznie.

1. Czas realizacji jest liczony od momentu akceptacji plików potrzebnych do realizacji zamówienia.

2. Wszystkie dokonywane korekty prac są przesyłane do klienta celem akceptacji. Czas realizacji pracy w takim przypadku liczony jest od momentu otrzymania od klienta akceptacji.

3. W cenę wydruku wliczone jest trzykrotne sprawdzenie plików graficznych przed drukiem,  za każdą kolejną weryfikację tego samego zlecenia będzie naliczana opłata w wysokości 25,00zł PLN netto.

4. Z uwagi na stosowane technologie druku podczas produkcji może powstać 10% rozbieżności w zakresie kolorów, rozmiaru i wagi towaru.

5. Zlecający zobowiązany jest bardzo dokładnie sprawdzić całą treść pod kątem błędów zarówno redaktorskich jak i rzeczowych oraz wygląd projektu każdej kolejno nadesłanej wersji. Jeżeli nie wnosi żadnych poprawek, akceptuje projekt poprzez przesłanie na e-mail potwierdzenia akceptacji otrzymanego wzoru lub podpisanie akceptacji. Akceptacja projektu do druku zamyka proces dokonywania zmian ostatecznie. Po akceptacji zlecającego ponosi on pełną odpowiedzialność w przypadku wystąpienia błędów w wydrukowanej pracy, które nie zostały wskazane na etapie projektowania.

6. Wysyłka realizowana jest przez firmę spedycyjną. Termin dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną wynosi 48-72 h (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy). Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie zamówionych produktów przez firmy kurierskie. 

7. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zlecenia wynikające z działania czynników niezależnych: awarii sieci energetycznych, telekomunikacyjnych, opóźnienia powstałe w trakcie transportu, katastrof naturalnych oraz innych zdarzeń losowych. W razie wystąpienia powyższych okoliczności Zleceniobiorca zobowiązuje się w najszybszym możliwym terminie powiadomić Zleceniodawcę.


Akceptowane formaty plików

PDF Adobe Portable Document Format
Preferowany przez nas format plików przesłanych do druku. Format PDF powstał jako format wynikowy, mający zachować pełny wygląd dokumentu po wydrukowaniu.

Przygotowując prace w formacie PDF powinni Państwo zwrócić szczególną uwagę, aby:

- wszystkie teksty były zamienione na krzywe

- mapy bitowe zawarte w projekcie były odpowiednio zapisane
- praca była przygotowana w trybie kolorów CMYK.
- w pracach wielostronicowych każda strona projektu powinna być osadzona na osobnych stronach dokumentu.

 

Nie akceptujemy:


- grafiki z prezentacji internetowych bez przetworzenia nie nadaje się ona do zastosowań poligraficznych

- plików PNG JPG do wykonania nadruków na gadżetach reklamowych

- plików WORD, EXEL, PAINT itp

 

Prosimy o konsultacje przed złożonym zamówieniem czy pliki posiadane przez zlecającego nadają się do wykonania nadruków, znakowania czy drukowania. 

W wyjątkowych sytuacjach nasza firma jest w stanie skrócić czas dostawy i realizacji po wcześniejszym ustaleniu. 

Określone terminy realizacji są istotnym czynnikiem poprawności wykonania danego zamówienia. Bardzo prosimy o informowanie naszej firmy jeżeli dany produkt jest potrzebny szybciej, aby unikać niejasności. Staramy się pomagać w ekspresowych realizacjach co w niektórych przypadkach wiąże się z dopłatami.

Nasz park maszynowy jest również przygotowany do realizacji ekspresowych zamówień, wszystkie takie realizacje muszą być ustalone indywidualnie i potwierdzone drogą mailową. 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl