Reklama pneumatyczna
Czyli jak przykuć uwagę potencjalnych klientów
Masz dość nieskutecznych metod promocji? Postaw na rozwiązanie, które działa! Reklama dmuchana to innowacyjny sposób, by wyróżnić Twoją markę. Dzięki wielkoformatowym rozmiarom i różnorodnym formom przyciąga wzrok, budzi ciekawość i sprawia, że Twoje produkty lub usługi zapadają w pamięć. Zwiększ rozpoznawalność swojej marki i zainspiruj klientów do działania. Sprawdź, jak reklama pneumatyczna może odmienić Twoją promocję!
6 463,65 zł
Cena netto: 5 255,00 zł
7 281,60 zł
Cena netto: 5 920,00 zł
8 782,20 zł
Cena netto: 7 140,00 zł
12 423,00 zł
Cena netto: 10 100,00 zł
12 915,00 zł
Cena netto: 10 500,00 zł
11 236,05 zł
Cena netto: 9 135,00 zł
2 810,55 zł
Cena netto: 2 285,00 zł
3 480,90 zł
Cena netto: 2 830,00 zł
4 630,95 zł
Cena netto: 3 765,00 zł
5 295,15 zł
Cena netto: 4 305,00 zł
7 613,70 zł
Cena netto: 6 190,00 zł
9 114,30 zł
Cena netto: 7 410,00 zł
Czym jest reklama pneumatyczna?
Reklama pneumatyczna to ciekawy pomysł, by skutecznie reklamować swoją markę, przykuwając uwagę odbiorców. Dmuchane przedmioty najczęściej wykorzystuje się podczas plenerowych imprez lub umieszcza się je przed siedzibą przedsiębiorstwa.
Nośniki reklamowe pompowane powietrzem wzbudzają zainteresowanie odbiorców, budząc w nich pozytywne reakcje. Do form reklamy pneumatycznej zalicza się: namioty pneumatyczne, balony reklamowe, bramy startowe, ekrany czy windymany.
Niektóre z nich występują w formie stałociśnieniowych nośników, które po napompowaniu nie wymagają stałego źródła prądu.
Czy wiesz, że do reklamy pneumatycznej stosujemy jedną z najstarszych metod druku na świecie? Co to jest sublimacja dokładnie opisuje nasz artykuł na blogu.
Dlaczego warto zainwestować w reklamę pneumatyczną?
Okazałe windymany, atrakcyjne butelki i balony czy niebanalne bramy startowe z Twoim logo promują Twoją markę w każdym miejscu. Reklama dmuchana zwiększa rozpoznawalność Twojej marki przez cały czas. Wystarczy, że ustawisz ją w odpowiednim miejscu, by zwracała na siebie uwagę przechodniów. Ona pracuje za Ciebie 24 h, a Ty możesz w tym czasie odpocząć lub skupić się na rozwoju Twojego przedsiębiorstwa.
Kolorowe przedmioty wypełnione powietrzem zachwycają w każdej sytuacji. Błyskawicznie usuniesz z nich wszelkie zabrudzenia, by podkreślić Twój profesjonalizm. Estetycznie wykonane i czyste gadżety promocyjne pomogą Ci zwiększyć przewagę konkurencyjną. To inwestycja, która przyniesie ogromne korzyści firmie w dłuższej perspektywie.
Dmuchana reklama upiększy każde stoisko. Warto ją wykorzystać podczas imprez sportowych, lokalnych eventów czy targów branżowych. Niebanalne formy wyróżniają się z tłumu. Dzięki nim w ciekawy sposób można zaakcentować swoją obecność na rynku.
Reklama pneumatyczna — idealne narzędzie do prowadzenia kampanii w Internecie
Reklama pneumatyczna zrywa z nudą. Na widok balonów i sky dancerów tańczących na wietrze uśmiechają się zarówno dzieci, jak i dorośli. Promocja tego typu budzi pozytywne emocje w odbiorcach. W ten sposób jest lepiej zapamiętana. To jedna z ciekawszych form, która zachęca konsumentów do interakcji. Oryginalny design w połączeniu z dużą dawką humoru sprawia, że kolorowe przedmioty inspirują marketerów oraz potencjalnych klientów. To świetne narzędzie, które doskonale sprawdzi w kampaniach internetowych. Z ich pomocą można przeprowadzić ciekawe konkursy, które ulokują markę w umyśle odbiorców, a także wykreują nowoczesny wizerunek przedsiębiorstwa.
Czy reklama pneumatyczna jest droga?
Oferta przedstawiona na platformie zawiera koszt zakupu samego nośnika, który został wykonany z wysokiej jakości materiałów. Dodatkowo na podstawie przygotowanej wizualizacji doliczamy cenę nadruku. Jest to kwestia indywidualnego projektu. By oszacować ostateczny koszt, skontaktuj się z naszym konsultantem i prześlij Twoje wytyczne. Nasze studio przygotuje wizualizację za darmo i przedstawi Ci spersonalizowaną ofertę.