Namioty reklamowe z nadrukiem
2 638,35 zł
Cena netto: 2 145,00 zł
2 602,68 zł
Cena netto: 2 116,00 zł
3 003,66 zł
Cena netto: 2 442,00 zł
4 322,22 zł
Cena netto: 3 514,00 zł
5 897,85 zł
Cena netto: 4 795,00 zł
6 245,94 zł
Cena netto: 5 078,00 zł
8 718,24 zł
Cena netto: 7 088,00 zł
11 639,49 zł
Cena netto: 9 463,00 zł
4 234,68 zł
Cena netto: 3 442,83 zł
1 849,92 zł
Cena netto: 1 504,00 zł
2 307,48 zł
Cena netto: 1 876,00 zł
3 339,45 zł
Cena netto: 2 715,00 zł
Namioty reklamowe z nadrukiem — outdoorowa reklama z ogromnym potencjałem
Spersonalizowany wysokiej jakości namiot reklamowy z nadrukiem to nośnik reklamowy posiadający wiele zalet. Doskonale sprawdzi się jako element promocyjny zarówno wewnątrz jak, i na zewnątrz. Namiot stelażowy ułatwia przygotowanie stoiska wystawowego, które zachwyci, przyciągnie uwagę oraz zaprosi do rozmowy, która być może stanie się kolejnym biznesowym sukcesem. Oryginalny design sprawi, że Twój brand zostanie zauważony i będzie się o nim mówić w kuluarach. Efekt wizualny wywołujący pozytywne emocje, z pewnością pomoże w pozyskaniu nowych klientów, co w przyszłości przełoży się na wymierne korzyści finansowe.
Personalizacja namiotu stwarza wiele możliwości już na samym etapie produkcji. Nadruk można wykonać na trójkącie dachu, falbanie dachu lub na ścianie namiotu. Dodatkowo istnieje możliwość naniesienia grafiki na zewnątrz, wewnątrz jak i z obu stron poszycia. Co ciekawe, namioty reklamowe 3 × 6 oraz 3 × 4,5 dają możliwość wydzielenia odrębnego pomieszczenia. Aby wybrać najlepszą opcję, warto poprosić o pomoc dział graficzny, który chętnie przygotuje bezpłatną wizualizację.
Namiot stelażowy z nadrukiem pomoże Ci odnieść wystawowy sukces. Dzięki łatwemu montażowi i materiałowi odpornemu na działanie ognia, deszczu i słońca, z powodzeniem przygotujesz stoisko w każdym miejscu. Od teraz lokalizacja, w której są organizowane targi i wystawy, nie będzie stanowiła dla Ciebie żadnej przeszkody. Każdy event stanowi dobrą okazją do zaprezentowania Twojej marki, dlatego też namiot reklamowy z nadrukiem to przyszłościowa inwestycja. Jeśli tylko będzie poparta odpowiednią strategią marketingowo-sprzedażową, bardzo szybko się zwróci.