Torby papierowe laminowane
14,97 zł
Cena netto: 12,17 zł
14,09 zł
Cena netto: 11,46 zł
Kto powiedział, że papierowe torby reklamowe nie mogą być eleganckie, modne i atrakcyjne wizualnie? Bez znaczenia, do czego je wykorzystujesz, możesz sięgnąć po najwyższej jakości opakowania papierowe z laminowaną powierzchnią.
W świecie papierowych toreb reklamowych dostępnych jest wiele wersji, z podziałem na:
- torby białe
- z papieru kraft
- barwione / kolorowe
- z uchwytem prostym, skręcanym, sznurkowym i tasiemkowym
Są też torby reklamowe papierowe laminowane, które wyróżniają się niebywałą prezencją pragmatyzmem i doskonałym sposobem na ekspozycję firmowego logo. W naszych torbach laminowanych znajdziesz dwa rodzaje wykończeń:
- torby laminowane z połyskiem
- torby laminowane matowe
Laminowane torby papierowe - opakowania towarów i usług luksusowych
Laminowane torby z logo firmy to styl, który robi wrażenie i ten rodzaj opakowania, który nadaje niewidocznej zawartości, luksusowej prezencji. Laminat zapewnia intensywność kolorów i elegancki połysk, co sprawia, że takie torby doskonale wpisują się w świat marek premium. To opakowania, które klienci chętnie i z dumą noszą, co dodatkowo wpływa na prestiż marki.
Oprócz walorów estetycznych laminowane torby papierowe charakteryzują się wyjątkową trwałością. Dzięki dodatkowej warstwie laminatu są odporniejsze na uszkodzenia, zarysowania i wilgoć. Jest to szczególnie istotne, gdy opakowanie musi chronić produkty premium (np. perfumy, biżuteria, odzież, alkohol, kosmetyki) przed zniszczeniem podczas transportu.
Jakie produkty warto zapakować klientowi w torbę laminowaną z logo firmy?
1. Produkty luksusowe
- Biżuteria
- Perfumy i kosmetyki
2. Odzież, galanteria i dodatki
- Markowe ubrania
- Dodatki
3. Upominki i zestawy prezentowe
- Prezenty korporacyjne, zestawy upominkowe dla klientów biznesowych, zestawy świąteczne
4. Alkohol i delikatesy
- Laminowane torby stanowią ekskluzywne opakowanie na butelki wykwintnych win, szampanów czy whisky
- Spożywcze delikatesy, takie jak czekolady premium, kawy, herbaty czy wykwintne sery
5. Materiały reklamowe i konferencyjne
- Materiały VIP na eventach
- Materiały konferencyjne, broszury, katalogi, długopisy czy notesy, do zapakowania pakietów z gadżetami reklamowymi
- Zestawy powitalne z akcesoriami z logo firmy dla nowych pracowników
Jak dobrać rozmiar torby reklamowej do produktu?
Dobór odpowiedniego rozmiaru jest kluczowy, aby zawartość prezentowała się estetycznie i była dobrze zabezpieczona. Źle dobrana torba może zepsuć cały efekt – za mała będzie niepraktyczna, a zbyt duża może sprawiać wrażenie pustki i niechlujności.
Torba powinna być proporcjonalna do produktu, aby całość prezentowała się elegancko i prestiżowo.
Upewnij się, że torba jest nie tylko odpowiednia do rozmiaru produktu, ale także wygodna dla klienta. Nie za długa ani za krótka rączka może wpłynąć na wygodę noszenia.
Dobór odpowiedniego rozmiaru torby reklamowej jest kluczowy. Skrojona na miarę potrzeb klientów laminowana torba wzmocni wizerunek marki i podbija wartość zawartości. Dlatego w naszym sklepie znajdziesz wiele opcji rozmiarowych, z których wybierzesz odpowiedni wariant.
W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości zwróć się do naszych specjalistów, którzy pomogą wybrać odpowiedni rozmiar opakowania do Twoich produktów i przeprowadzą Cię przez cały proces zakupowy.
Szeroka oferta papierowych opakowań i toreb z Twoim logo
Rozumiemy znaczenie brandingu i personalizacji, dlatego wszystkie nasze papierowe torby reklamowe w tym, również te z laminowaną powłoką to produkty, które podlegają personalizacji.
Wybierz odpowiedni wzór opakowania pod indywidualne znakowanie, spośród różnych kolorów rozmiarów i wykończeń, aby dopasować je do unikalnego stylu i tożsamości marki.