Namioty reklamowe






















































Namioty reklamowe stelażowe, czyli jak zbudować przyjazną atmosferę stoiska
Targi branżowe, wystawy czy eventy plenerowe to doskonała okazja do tego, by skutecznie promować swoje produkty, usługi czy firmową markę. To także dobry sposób, by ocieplić wizerunek zarówno instytucji, jak i przedsiębiorstwa, ukazując jej ludzkie oblicze. Dzięki uczestnictwu w wydarzeniach tego rodzaju można nie tylko nawiązać nowe relacje biznesowe i kreować swój wizerunek, ale przede wszystkim pokazać siebie jako człowieka. To jeden ze sposób na żywą, prawdziwą i szczerą reklamę. Dlatego ważnym elementem są produkty eventowe takie jak namioty reklamowe.
Poznaj zalety namiotów reklamowych
Nieodłącznym elementem tego rodzaju inicjatyw są stoiska, dzięki którym można się zaprezentować i zaprosić do rozmowy odwiedzających. W tym celu należy odpowiednio przygotować miejsce. Jednym z rozwiązań jest rozstawienie namiotu stelażowego. Niezależnie od tego czy wydarzenie odbywa się w hali, czy na świeżym powietrzu, namiot reklamowy skutecznie wyznacza granice stoiska i promuje firmową markę. Rozstawiony w plenerze dodatkowo chroni przed deszczem, wiatrem lub słonecznym żarem.
KONSTRUKCJA EVENT VS EXTRIME
Namioty reklamowe to jeden z elementów identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa lub instytucji. Spersonalizowana grafika czyni go niepowtarzalnym i pomaga stworzyć przyjazną atmosferę. Kolejnym atutem namiotów stelażowych jest stabilna konstrukcja gwarantująca bezpieczeństwo. Dodatkowo są one niezwykle łatwe w montażu i demontażu, co znacząco skraca czas przygotowania stoiska.
Namiot z nadrukiem — dobra inwestycja, wiele korzyści
Dzięki czemu służą przez wiele lat. Praktyczna torba zapewnia szybszy transport oraz przechowanie elementów, gdy nie są w danym momencie potrzebne. Materiał nie sprawia kłopotów w utrzymaniu, dzięki czemu w prosty sposób można z niego usunąć zabrudzenia. Nowoczesna technologia nadruku sprawia, że kolory są żywe i szybko nie płowieją.
Ten niezwykle funkcjonalny i efektowny nośnik reklamowy umożliwia wykorzystanie spersonalizowanej grafiki, która zwróci uwagę odwiedzających, zainteresuje i zachęci do podjęcia rozmowy.
