Namioty dla instytucji
3 217,68 zł
Cena netto: 2 616,00 zł
4 322,22 zł
Cena netto: 3 514,00 zł
3 217,68 zł
Cena netto: 2 616,00 zł
4 322,22 zł
Cena netto: 3 514,00 zł
5 897,85 zł
Cena netto: 4 795,00 zł
2 638,35 zł
Cena netto: 2 145,00 zł
3 217,68 zł
Cena netto: 2 616,00 zł
4 322,22 zł
Cena netto: 3 514,00 zł
5 897,85 zł
Cena netto: 4 795,00 zł
2 638,35 zł
Cena netto: 2 145,00 zł
3 217,68 zł
Cena netto: 2 616,00 zł
4 322,22 zł
Cena netto: 3 514,00 zł
5 897,85 zł
Cena netto: 4 795,00 zł
2 638,35 zł
Cena netto: 2 145,00 zł
4 322,22 zł
Cena netto: 3 514,00 zł
5 897,85 zł
Cena netto: 4 795,00 zł
2 638,35 zł
Cena netto: 2 145,00 zł
3 217,68 zł
Cena netto: 2 616,00 zł
4 322,22 zł
Cena netto: 3 514,00 zł
5 897,85 zł
Cena netto: 4 795,00 zł
2 638,35 zł
Cena netto: 2 145,00 zł
3 217,68 zł
Cena netto: 2 616,00 zł
4 322,22 zł
Cena netto: 3 514,00 zł
5 897,85 zł
Cena netto: 4 795,00 zł
Namioty dla instytucji: Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna, Nadleśnictwo itp
Namioty reklamowe dedykowane instytucjom zostały stworzone z myślą o organizacjach oraz urzędach, których celem jest dobro społeczeństwa. Poprzez udział w różnego rodzajach wydarzeniach kulturalnych czy branżowych przy pomocy własnego stoiska mogą one pełnić swoją misję, przeprowadzając różnego rodzaje akcje społeczne. Dzięki temu mogą ocieplić swój wizerunek i obalić wiele krążących o nich mitów. I tak np. policjanci mogą zorganizować kampanię skierowaną do kierowców lub dzieci, strażacy mogą zademonstrować, w jaki sposób prawidłowo udzielić pierwszej pomocy, a nadleśnictwa pokazać, na czym polega ich praca i propagować ekologię.
By przygotować własne stoisko, warto wykorzystać namiot stelażowy, który skutecznie pomoże wyodrębnić kawałek przestrzeni, nadając mu wyjątkowy klimat. Dodatkowo stanowi on doskonałą formę promocji instytucji. Nieskomplikowany montaż oraz demontaż, a także łatwe usuwanie zabrudzeń to kolejne zalety namiotu. Solidny stelaż, wysokiej jakości tkaniny oraz nowoczesna forma nadruku, gwarantują jego trwałość oraz satysfakcję przez cały czas użytkowania.
Co istotne, nośnik reklamowy tego rodzaju może być wykorzystywany zarówno wewnątrz, jak i w plenerze. Bardzo dobrze sprawdza się w różnych warunkach atmosferycznych. Jest odporny na działanie promieni UV, zatem zapewni cień w upalne dni. Z kolei w niepogodę, ochroni przed deszczem lub wiatrem. Po zmroku warto podświetlić go światłami LED, które stworzą niepowtarzalny klimat podczas prowadzonych rozmów czy prezentacji.
Tak przygotowany kącik tematyczny, wyposażony w niezbędne akcesoria i obsługiwany przez urzędników czy funkcjonariuszy tryskających dobrym humorem to idealne rozwiązanie, by budować pozytywny wizerunek organizacji. Namiot reklamowy to dobry pomysł na inwestycję w zakresie reklamy. W tym przypadku będzie to trafiony zakup, który przyniesie wiele dobrych owoców w przyszłości. Być może dzięki udziałowi w takim przedsięwzięciu więcej osób zdecyduje się zasilić szeregi instytucji, by nieść pomoc drugiemu człowiekowi.