Produkty do pakowania i wysyłki z LOGO dla e-commerce

Karton wysyłkowy z LOGO paczkomat gabaryt  A 100 szt.
Karton wysyłkowy z LOGO paczkomat gabaryt A 100 szt.
Producent: SPD-T-G
Cena:

348,90 zł

Cena netto: 283,66 zł

kpl
zobacz więcej
Karton wysyłkowy z LOGO paczkomat gabaryt  B 100 szt.
Karton wysyłkowy z LOGO paczkomat gabaryt B 100 szt.
Producent: SPD-T-G
Cena:

385,60 zł

Cena netto: 313,50 zł

kpl
zobacz więcej
Karton wysyłkowy z LOGO paczkomat gabaryt C 100 szt.
Karton wysyłkowy z LOGO paczkomat gabaryt C 100 szt.
Producent: SPD-T-G
Cena:

542,00 zł

Cena netto: 440,65 zł

kpl
zobacz więcej
Koperty kurierskie A4 z nadrukiem Twoje LOGO już od 100 szt.
Koperty kurierskie A4 z nadrukiem Twoje LOGO już od 100 szt.
Producent: SPD-T-G
Cena:

408,35 zł

Cena netto: 331,99 zł

kpl
zobacz więcej

Estetyka i sposób zapakowania zamówienia mają kluczowe znaczenie w branży e-commerce. Wpływają na pierwsze wrażenie, wyróżniają markę na tle konkurencji, budują relacje, zwiększają wartość percepcyjną produktu i zadowolenie klientów. Znakowanie reklamowe paczek to istotny element budowania wizerunku marki, dlatego personalizowane kartony, koperty, taśmy i wlepy mogą zwiększyć rozpoznawalność marki, wpłynąć na pozytywne relacje z klientami i zachęcić ich do powtórnych zakupów. Zadbaj o widoczność swojej marki przez całą podróż zamówienia z magazynu wysyłkowego aż pod drzwi klienta lub automat przesyłkowy.

Sposoby na znakowanie reklamowe paczek dla e-commerce

Dobierz odpowiednie formy brandowania paczek wysyłkowych do rodzaju swojej działalności i podziwiaj skuteczność takiej formy reklamy. W naszym sklepie znajdziesz kartony z logo, koperty kurierskie z nadrukiem, reklamówki firmowetorby papierowe z logo, personalizowane taśmy pakowe oraz wlepy. Dzięki nim obrandujesz zamówienia profesjonalnie, a Twój e-handel będzie rozpoznawalny nie tylko w internetach. Zachwyć klientów także w realu i podaruj im nie tylko produkty najwyższej jakości, ale także niezwykłe wrażenia z unboxing experience.

Personalizowane kartony wysyłkowe z logo firmy

W naszym sklepie możesz zamówić pudełka w różnych rozmiarach, (gabaryt A, B i C) z wyraźnym logo i kolorami firmowymi. Kartony dla e-commerce z naszej oferty mają trzy standardowe gabaryty, dzięki czemu masz pewność, że Twoja paczka zmieści się w każdym automacie paczkowym.

Foliopaki i reklamówki z logo

Jeśli wysyłasz produkty, które można zapakować w foliopak, stwórz własną wersję z logo. Doskonale się sprawdzą w przypadku wysyłki odzieży.

Koperty kurierskie z grafiką reklamową

Uniwersalne koperty A4, z samoprzylepną taśmą na klapie i wygodną perforacją do otworzenia paczki to podstawa w e-commerce. Biała koperta z dużym i czytelnym przekazem graficznym może stać się ciekawą wizytówką firmy. Wyślesz  w niej ważną dokumentację do księgowej, nadasz też przesyłkę do klienta z produktem płaskim, do formatu A4. Nawet nie wiesz, jak wiele produktów możesz zapakować w kopertę kurierską, i to niekoniecznie muszą być kartki ;)

Taśmy pakowe z LOGO, ostrzegawcze i informacyjne

Jeśli wysyłasz dużo paczek, w dużych rozmiarach i z produktami delikatnymi sięgnij po taśmy pakowe z logo firmy lub hasłem reklamowym. Doskonałym rozwiązaniem będzie inwestycja w taśmy, które jednocześnie będą zawierały komunikat ostrzegawczy dla przewoźnika i informacyjny dla klienta. Komunikaty zostaną potraktowane poważnie zwłaszcza gdy opatrzysz je personalizowanym nadrukiem z logo firmy.

Etykiety, naklejki i wlepy firmowe

Naklejki z logo firmy mogą być różne. Okrągłe, prostokątne lub w dowolnym kształcie, matowe lub błyszczące. I można je nakleić właściwie wszędzie. Bez znaczenia czy wysyłasz zamówienie do klienta w kartonie, czy w foliopaku, sticker doda przesyłce stylu. Wlepy doskonale sprawdzają się jako gratisy, a co ważne klienci je uwielbiają. Jeśli projekt, przekaz i forma naklejki jest ciekawa, nie musisz nikogo namawiać do jej użycia. Klient sam ją wyeksponuje we właściwym dla siebie miejscu i dobrowolnie stanie się kolejnym ogniwem Twojej naklejkowej reklamy.

Dlaczego sposób zapakowania zamówienia jest ważne w przypadku sklepu internetowego?

Zatroszcz się o pierwsze wrażenie

Zaraz po otwarciu paczki, pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie w budowaniu relacji z klientem. Estetyczne i starannie zapakowane zamówienie pokazuje dbałość o szczegóły i troskę o klienta. Kreatywne i eleganckie opakowanie może wywołać efekt „wow”, który zachwyci klienta i zachęci do powtórnych zakupów oraz polecania firmy innym.

Wyróżnij się na tle konkurencji

W branży e-commerce, gdzie konkurencja jest ogromna, estetyczne opakowanie pozwala wyróżnić się na tle innych firm. To dodatkowy sposób na przyciągnięcie uwagi. Dzięki niemu możesz komunikować swoje wartości, styl i misję w efektowny sposób.

Buduj relację z klientem

Estetycznie zapakowane zamówienie to sygnał dla klienta, że firma dba o jego satysfakcję. Personalizowane elementy, jak bileciki z podziękowaniami czy naklejki firmowe jako gratisy, sprawiają, że klient czuje się ważny i nieanonimowy.

Zwiększaj wartość percepcyjną produktu

Nieprzeciętne opakowanie zamówienia podnosi wartość percepcyjną produktu. Nawet proste produkty mogą wydawać się bardziej ekskluzywne, gdy są odpowiednio zapakowane.

Zadbaj o funkcjonalność i bezpieczeństwo

Odpowiednio zapakowane produkty są mniej narażone na uszkodzenia podczas transportu, co zmniejsza ryzyko reklamacji i zwrotów. Starannie zaprojektowane karton czy koperta, które są łatwe do otwarcia, zwiększają komfort i redukują frustrację związaną z trudnym dostępem do wyczekiwanego zamówienia.

Oznakuj swoje paczki z SPdesign

Jeśli szukasz kartonów i akcesoriów do pakowania koniecznie poznaj nasze produkty. Dbaj o doświadczenia klientów i zachwycaj kreatywnością. Dodaj do zamówienia ulotki reklamowe, naklejki czy czekoladki z logo firmy jako podziękowanie za złożone zamówienie. Z nami zrealizujesz każdy swój plan marketingowy i zostawisz konkurencję e-commerce daleko w tyle.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl