Produkty do pakowania i wysyłki z LOGO dla e-commerce
392,60 zł
Cena netto: 319,19 zł
417,33 zł
Cena netto: 339,29 zł
385,04 zł
Cena netto: 313,04 zł
362,70 zł
Cena netto: 294,88 zł
366,24 zł
Cena netto: 297,76 zł
363,06 zł
Cena netto: 295,17 zł
374,78 zł
Cena netto: 304,70 zł
369,18 zł
Cena netto: 300,15 zł
377,38 zł
Cena netto: 306,81 zł
370,91 zł
Cena netto: 301,55 zł
388,56 zł
Cena netto: 315,90 zł
376,32 zł
Cena netto: 305,95 zł
391,61 zł
Cena netto: 318,38 zł
362,70 zł
Cena netto: 294,88 zł
386,00 zł
Cena netto: 313,82 zł
348,90 zł
Cena netto: 283,66 zł
385,60 zł
Cena netto: 313,50 zł
542,00 zł
Cena netto: 440,65 zł
408,35 zł
Cena netto: 331,99 zł
Estetyka i sposób zapakowania zamówienia mają kluczowe znaczenie w branży e-commerce. Wpływają na pierwsze wrażenie, wyróżniają markę na tle konkurencji, budują relacje, zwiększają wartość percepcyjną produktu i zadowolenie klientów. Znakowanie reklamowe paczek to istotny element budowania wizerunku marki, dlatego personalizowane kartony, koperty, taśmy i wlepy mogą zwiększyć rozpoznawalność marki, wpłynąć na pozytywne relacje z klientami i zachęcić ich do powtórnych zakupów. Zadbaj o widoczność swojej marki przez całą podróż zamówienia z magazynu wysyłkowego aż pod drzwi klienta lub automat przesyłkowy.
Sposoby na znakowanie reklamowe paczek dla e-commerce
Dobierz odpowiednie formy brandowania paczek wysyłkowych do rodzaju swojej działalności i podziwiaj skuteczność takiej formy reklamy. W naszym sklepie znajdziesz kartony z logo, koperty kurierskie z nadrukiem, reklamówki firmowe, torby papierowe z logo, personalizowane taśmy pakowe oraz wlepy. Dzięki nim obrandujesz zamówienia profesjonalnie, a Twój e-handel będzie rozpoznawalny nie tylko w internetach. Zachwyć klientów także w realu i podaruj im nie tylko produkty najwyższej jakości, ale także niezwykłe wrażenia z unboxing experience.
Personalizowane kartony wysyłkowe z logo firmy
W naszym sklepie możesz zamówić pudełka w różnych rozmiarach, (gabaryt A, B i C) z wyraźnym logo i kolorami firmowymi. Kartony dla e-commerce z naszej oferty mają trzy standardowe gabaryty, dzięki czemu masz pewność, że Twoja paczka zmieści się w każdym automacie paczkowym.
Foliopaki i reklamówki z logo
Jeśli wysyłasz produkty, które można zapakować w foliopak, stwórz własną wersję z logo. Doskonale się sprawdzą w przypadku wysyłki odzieży.
Koperty kurierskie z grafiką reklamową
Uniwersalne koperty A4, z samoprzylepną taśmą na klapie i wygodną perforacją do otworzenia paczki to podstawa w e-commerce. Biała koperta z dużym i czytelnym przekazem graficznym może stać się ciekawą wizytówką firmy. Wyślesz w niej ważną dokumentację do księgowej, nadasz też przesyłkę do klienta z produktem płaskim, do formatu A4. Nawet nie wiesz, jak wiele produktów możesz zapakować w kopertę kurierską, i to niekoniecznie muszą być kartki ;)
Taśmy pakowe z LOGO, ostrzegawcze i informacyjne
Jeśli wysyłasz dużo paczek, w dużych rozmiarach i z produktami delikatnymi sięgnij po taśmy pakowe z logo firmy lub hasłem reklamowym. Doskonałym rozwiązaniem będzie inwestycja w taśmy, które jednocześnie będą zawierały komunikat ostrzegawczy dla przewoźnika i informacyjny dla klienta. Komunikaty zostaną potraktowane poważnie zwłaszcza gdy opatrzysz je personalizowanym nadrukiem z logo firmy.
Etykiety, naklejki i wlepy firmowe
Naklejki z logo firmy mogą być różne. Okrągłe, prostokątne lub w dowolnym kształcie, matowe lub błyszczące. I można je nakleić właściwie wszędzie. Bez znaczenia czy wysyłasz zamówienie do klienta w kartonie, czy w foliopaku, sticker doda przesyłce stylu. Wlepy doskonale sprawdzają się jako gratisy, a co ważne klienci je uwielbiają. Jeśli projekt, przekaz i forma naklejki jest ciekawa, nie musisz nikogo namawiać do jej użycia. Klient sam ją wyeksponuje we właściwym dla siebie miejscu i dobrowolnie stanie się kolejnym ogniwem Twojej naklejkowej reklamy.
Dlaczego sposób zapakowania zamówienia jest ważne w przypadku sklepu internetowego?
Zatroszcz się o pierwsze wrażenie
Zaraz po otwarciu paczki, pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie w budowaniu relacji z klientem. Estetyczne i starannie zapakowane zamówienie pokazuje dbałość o szczegóły i troskę o klienta. Kreatywne i eleganckie opakowanie może wywołać efekt „wow”, który zachwyci klienta i zachęci do powtórnych zakupów oraz polecania firmy innym.
Wyróżnij się na tle konkurencji
W branży e-commerce, gdzie konkurencja jest ogromna, estetyczne opakowanie pozwala wyróżnić się na tle innych firm. To dodatkowy sposób na przyciągnięcie uwagi. Dzięki niemu możesz komunikować swoje wartości, styl i misję w efektowny sposób.
Buduj relację z klientem
Estetycznie zapakowane zamówienie to sygnał dla klienta, że firma dba o jego satysfakcję. Personalizowane elementy, jak bileciki z podziękowaniami czy naklejki firmowe jako gratisy, sprawiają, że klient czuje się ważny i nieanonimowy.
Zwiększaj wartość percepcyjną produktu
Nieprzeciętne opakowanie zamówienia podnosi wartość percepcyjną produktu. Nawet proste produkty mogą wydawać się bardziej ekskluzywne, gdy są odpowiednio zapakowane.
Zadbaj o funkcjonalność i bezpieczeństwo
Odpowiednio zapakowane produkty są mniej narażone na uszkodzenia podczas transportu, co zmniejsza ryzyko reklamacji i zwrotów. Starannie zaprojektowane karton czy koperta, które są łatwe do otwarcia, zwiększają komfort i redukują frustrację związaną z trudnym dostępem do wyczekiwanego zamówienia.
Oznakuj swoje paczki z SPdesign
Jeśli szukasz kartonów i akcesoriów do pakowania koniecznie poznaj nasze produkty. Dbaj o doświadczenia klientów i zachwycaj kreatywnością. Dodaj do zamówienia ulotki reklamowe, naklejki czy czekoladki z logo firmy jako podziękowanie za złożone zamówienie. Z nami zrealizujesz każdy swój plan marketingowy i zostawisz konkurencję e-commerce daleko w tyle.