Torebka prezentowa na wino Twoje Logo 100 szt.
» OPIS PRODUKTU
Torebka prezentowa na wino Twoje Logo
Torba reklamowa na wino z materiału non woven, który słynie z odporności na rozerwania i przetarcia. W naszej ofercie znajdziesz dwa kolory torby do wyboru: głęboki czarnym oraz klasycznym bordowy. Torba reklamowa, bez znaczenia jaki kolor materiału wybierzesz, to produkt, który bez trudu dopasuje się do każdego stylu i okazji. Jeśli chcesz wręczyć alkohol prezentowy w elegancki sposób, zapakuj butelki w torebki z firmowym logo. Na jednej stronie torby umieścimy Twój projekt, co daje doskonałą okazję do wyeksponowania logotypu Twojej firmy lub dowolnej grafiki promocyjnej. Dzięki nowoczesnej metodzie nadruku, jakim jest sitodruk, gwarantujemy wysoką jakość i trwałość prezentacji Twojego logo.
Prosty, ale stylowy design torby sprawia, że jest ona odpowiednia na różne okazje, od korporacyjnych eventów po prywatne uroczystości. Jej minimalistyczny wygląd podkreśla elegancję prezentowanego alkoholu i nie odwraca uwagi od wydrukowanego projektu. Torebka jest lekka, a jednocześnie wystarczająco mocna, aby bez problemu przenosić butelkę wina lub innego alkoholu. Non woven jest także materiałem, który łatwo utrzymać w czystości. Wygodne i solidne uchwyty zapewniają komfort przenoszenia oraz dodatkowe wzmocnienie. Torebka na wino ma uniwersalne wymiary i pasuje do standardowych butelek, co czyni ją idealnym opakowaniem dla większości rodzajów alkoholi. Elegancka torebka na wino z Twoim logo to idealne opakowanie na upominek reklamowy, prezent dla ważnego klienta, czy element promocyjny podczas firmowych imprez i świąt.
SPECYFIKACJA PRODUKTU:
- Waga: 16 g
- Wymiary: 90 × 350 × 90 mm, 165 mm - długość uchwytu
- Tworzywo: non woven
- Technologia: sitodruk / 1 kolor / 1 strona
- Rozmiar nadruku: 60×160 mm
- Minimalne zamówienie: 100 szt
- Dodatkowe informacje: w celu wyceny większej ilości produktu lub znakowania dwustronnego prosimy napisać wiadomość na adres: sklep@reklamydrukarnia.pl
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności