
Całoroczny namiot reklamowy na każdą porę roku
W świecie eventów i promocji plenerowych sprzęt, który zawsze się sprawdzi, to klucz do sukcesu. Aby to osiągnąć, musisz wybrać solidne nośniki, które będziesz mógł używać przez cały rok. Bez względu na pogodę.
Chcesz wiedzieć, czego potrzebujesz, aby prowadzić akcje marketingowe o każdej porze roku? Odpowiedź jest prosta. Niezbędny jest całoroczny namiot reklamowy od sprawdzonego producenta.
Spis treści:
Całoroczny namiot reklamowy, czyli jaki?
Całoroczne namioty reklamowe - co je wyróżnia?
- Wodoszczelne i mrozoodporne poszycie
- Aluminiowy stelaż odporny na wiatr
- Promiennik ciepła do ogrzania namiotu
Miejsce nadruku reklamowego w namiocie całorocznym
Jeden namiot eventowy na imprezy zimowe i letnie
Niezawodność prezentacji na każdym evencie - namiot z ogrzewaniem
Całoroczny namiot reklamowy, czyli jaki?
Jest to klasyczny namiot eventowy, ale z dodatkowym wyposażeniem. Wzmocniony stelaż, poszycie, które nie przemaka i promiennik ciepła. To podstawowe elementy, dzięki którym namiot możesz używać przez cały rok. Jeśli organizujesz event zewnętrzny z namiotem całorocznym, nie musisz martwić się o pogodę. Impreza się uda latem, zimą, jesienią i wiosną.
Całoroczne namioty reklamowe — co je wyróżnia?
Całoroczne namioty reklamowe muszą być niezawodne w każdą pogodę. Bez względu na porę roku. Wpływ na to ma kilka podstawowych, ale ważnych cech w jego konstrukcji. W namiocie całorocznym najważniejsze są 3 rzeczy. Jakie?
- Nieprzemakalne poszycie.
- Mocny stelaż.
- Namiot jest ogrzewany.
Wodoszczelne i mrozoodporne poszycie
Poszycie w profesjonalnym namiocie eventowym to wodoszczelna i mrozoodporna tkanina z poliestru o gramaturze 220 g/m². W prostych słowa można napisać, że:
- jest to bardzo mocny materiał, przez co odporny na trudne warunki atmosferyczne,
- poszycie jest całkowicie wodoszczelne i nie przemaka,
- materiał namiotu nie sztywnieje i nie pęka na mrozie.
Aluminiowy stelaż odporny na wiatr
Wzmocniony stelaż z aluminium z grubymi nogami, odporny na podmuchy wiatru to podstawa w namiocie. Stabilny stelaż to gwarancja bezpieczeństwa. To absolutny must have w namiocie całorocznym.
Główne cechy stelaża, które świadczą o profesjonalnej budowie to:
- odporność na działanie wiatru o prędkości od 50 km/h do 70 km/h,
- sześciokątne lub ośmiokątne nogi w stelażu zwiększają stabilność konstrukcji na różnych podłożach,
- aluminiowy stelaż nie rdzewieje, co jest niezbędne przy użytkowaniu na zewnątrz.
Promiennik ciepła do ogrzania namiotu
Aby namiot reklamowy służył na eventach przez cały rok, ważna jest opcja z ogrzewaniem. Wersja całoroczna powinna w standardzie posiadać ogrzewacz — promiennik ciepła. Jest to najlepszy rodzaj ogrzewacza do namiotu. Promiennik działa na zasadzie emisji fal podczerwonych. Te skupiają się na ludziach i przedmiotach. Uderzają ze swoim ciepłem bezpośrednio w obiekty i nie rozpraszają się w powietrzu. Namiot z ogrzewaniem w zestawie to najlepsza wersja konstrukcji, która ma się sprawdzić także zimą.
Dodatkowe wyposażenie
Są takie dodatki, które sprawiają wrażenie mało ważnych, a jednak są bardzo potrzebne. Ich użycie może sprawić, że przebywanie w namiocie stanie się czystą przyjemnością. W co więc warto doposażyć całoroczny namiot reklamowy?
Modułowa podłoga do namiotu
Podłoga w namiocie działa jak izolacja przed zimnym podłożem. Dzięki niej, zwłaszcza zimą przebywanie w namiocie będzie przyjemniejsze. Zredukowany bezpośredni kontakt z zimnym, naturalnym podłożem zmniejszy dyskomfort związany, ze zmarzniętymi nogami. PCV, z którego powstaje podłoga do namiotów całorocznych, jest nieprzemakalny i prosty w użyciu. Poszczególne moduły podłogi łączą się ze sobą niczym puzzle.
Oświetlenie centralne do namiotu
Oświetlenie do namiotu to dodatek, którego w żadnym wypadku nie można pominąć. Może się przydać zimą i latem. Na eventach zimowych jest niezbędne, ponieważ szybko robi się ciemno. Natomiast lato to pora roku, gdzie wydarzenia mogą trwać do późnych godzin nocnych. W każdym z przypadków ledowe lampy na zaczepach sprawdzą się doskonale. Zapewnią znakomite oświetlenie w środku namiotu.
Miejsce nadruku reklamowego w namiocie całorocznym
Opcja z nadrukiem na ścianach i dachu w namiocie zmienia go nie tylko w miejsce, gdzie można zorganizować event plenerowy. To także sposób na reklamę. Nadruk na poszyciu dachu, z logo, nazwą firmy i charakterystyczną grafiką to promocja firmy. W namiocie każda ściana i dach może mieć inny nadruk i kolor. Jest to możliwe dzięki temu, że nadruk obejmuje 100% powierzchni poszycia. Zadruk na dachu może zawierać nazwę firmy, co będzie widać z daleka. Z kolei logo na ścianach przyciągnie uwagę tych, którzy znajdują się w pobliżu stoiska. Namiot o takim wyglądzie stanie się plenerową siedzibą firmy.
Jeden namiot eventowy na imprezy zimowe i letnie
Namiot całoroczny można modyfikować i dostosować do pory roku. Co innego będzie ważne w namiocie na evencie zimą. Co innego na letniej imprezie. Ten model namiotu świetnie się sprawdzi na letnich imprezach w plenerze. Ogrzewanie, podłoga i oświetlenie to dodatki, których nie potrzeba używać w miesiącach letnich. Gdy jest ciepło, namiot nie musi mieć wpiętych wszystkich ścian. Sam dach na stelażu lub ze ścianą tylną przekształcą namiot w otwartą przestrzeń. Taka wersja znakomicie się sprawdzi zwłaszcza w upalne dni. Stelaż z dachem, ale bez ścian da lepszy przepływ powietrza i zachęci do odwiedzin. Ludzie będą z daleka widzieć, co się dzieje pod namiotem.
Warto pamiętać, że ścianki w każdej chwili można zamontować. Są wpinane, więc będzie to trwało dosłownie kilka minut. Każdego z nas złapała letnia gwałtowna burza z silnym wiatrem. To samo może się wydarzyć podczas imprezy. Montaż ścianek w kilka minut zmieni namiot w bezpieczną, zamkniętą strefę. A imprezę można kontynuować, bez względu na pogodę.
Niezawodność prezentacji na każdym evencie - namiot z ogrzewaniem
Jeśli interesują Cię niezawodne zadaszenia do organizacji akcji marketingowych w plenerze, to namiot reklamowy z nadrukiem i ogrzewaniem właśnie taki jest. Możesz z niego korzystać w miesiącach letnich i zimowych. Części podstawowe w zestawieniu z dodatkami, zmieniają konstrukcję w produkt całoroczny. Ten sam namiot latem możesz użyć jako schronienie przed upałem i zorganizować letnią strefą relaksu. Zimą sprawdzi się jako stoisko na jarmarku świątecznym lub zadaszenie dla członków jury na zawodach narciarskich.
Nasz namiot reklamowy z opcją ogrzewania to konstrukcja gotowa na wszystko.