
Kampanie promocyjne prowadzone w ramach eventów organizowanych na świeżym powietrzu to dobra okazja, by umożliwić potencjalnym klientom osobisty kontakt z marką oraz pokazać ludzkie oblicze firmy. Dzięki temu przedsiębiorstwo nie jest kojarzone tylko i wyłącznie z produktem lub usługą, ale przede wszystkim z ludźmi, którzy je tworzą. W ten sposób marka staje się realnym bytem, nie jest już abstrakcyjnym pojęciem. Warto zastanowić się, w jaki sposób przygotować, by skutecznie budować pozytywny wizerunek firmy.
Namiot pneumatyczny na stoisku targowym
Dmuchany namiot wymaga stałego dostępu do energii elektrycznej, dlatego warto zadbać o ten aspekt już przed samymi przygotowaniami do imprezy. Dzięki niemu stworzymy atrakcyjny wizualnie punkt obsługi klientów, zgodny z identyfikacją wizualną firmy. Spersonalizowany nadruk wysokiej jakości w żywych kolorach, przyciągnie wzrok osób uczestniczących w evencie. Wydzielona przestrzeń w namiocie, wolna od gwaru, umożliwi prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami w sprzyjających warunkach.
Namiot stałociśnieniowy to mobilny nośnik reklamowy, który doskonale sprawdza się w zróżnicowanych warunkach pogodowych. Mocno wyeksponowany logotyp na ścianie namiotu pozwala nie tylko wyróżnić się na tle innych wystawców, ale przede wszystkim zwiększyć rozpoznawalność marki. Estetycznie wykonana grafika zapada głęboko w podświadomości odbiorców, co może zaowocować większymi zyskami w przyszłości.
Lady reklamowe — wzbudzaj pozytywne emocje
Trybunka z logo przedsiębiorstwa umożliwia zachowanie porządku na stoisku w trakcie eventu. Na wierzchu można rozłożyć np. gadżety promocyjne, wizytówki czy też słodkości. Z kolei część lady ustawiona do wewnątrz namiotu może posłużyć jako schowek dla obsługi.
Przy pomocy lady można także zaprezentować oferowane produkty lub usługi. To również ciekawy element wystawienniczy, by wydzielić stacjonarny punkt obsługi klienta.
Stojak na ulotki
Stojaki reklamowe stanowią ozdobę, jak również pomagają wyeksponować ulotki promocyjne oraz wzbudzić zainteresowanie osób przechodzących obok stoiska wystawowego. Dzięki niemu broszury znajdują się w jednym miejscu i nie tworzą chaosu. Co więcej, dzięki temu, że biuletyny są uporządkowane, więcej osób je przegląda z zainteresowaniem. Nawet jeśli nie zdecydują się one skorzystać z proponowanej oferty podczas eventu, to istnieje duża szansa, że powrócą do firmy w przyszłości lub zareklamują przedsiębiorstwo komuś z otoczenia. W ten sposób więcej ludzi dowie się o marce.
Przeprowadzono testy, które potwierdzają, że ulotki znajdujące się w stojaku cieszą się większym zainteresowaniem, niż foldery reklamowe rozłożone np. na stole.
Wizytówki reklamowe — pozwól się zapamiętać
Dzięki wizytówce można w szybki sposób przedstawić działalność firmy oraz zaprosić do kontaktu w przyszłości. Stanowi ona kwintesencję oferty, jak i prezentuje logotyp, który z czasem zapada głęboko w pamięci. Wręczając ją drugiej osobie, można nie tylko reklamować usługi, ale również zapraszać do współpracy biznesowej.
Krówki reklamowe
Spersonalizowane słodycze reklamowe to dyskretne i niepozorne gadżety reklamowe, które pobudzają zmysły odbiorców oraz tworzą pozytywne emocje. Słodki smak pomaga stworzyć pozytywny nastrój oraz może pomóc w nawiązaniu rozmowy.
Jednym z atutów krówek reklamowych jest fakt, że cukierki nie topią się podczas wysokich temperatur. Można je szybko zjeść, dzięki czemu nie utrudniają prowadzenia konwersacji. Krówki reklamowe pozwalają utrwalić pozytywny wizerunek marki. Stanowią również ciekawą formę wizytówki.
Torba reklamowa
Torba reklamowa wyposażona w kubek, smycz i długopis to praktyczny upominek, który wiąże użytkowników z firmą na dłużej. Gadżety reklamowe wykorzystywane w pracy czy w przestrzeni publicznej to świetna reklama. Korzystanie z tych przedmiotów przyczynia się do większej ekspozycji brandu. W ten sposób logo i nazwa firmy są lepiej wyeksponowane, a z czasem marka staje się bardziej rozpoznawalna i systematycznie wzmacnia swoją pozycję na rynku.