Copywriting
Copywriting to sztuka władania słowem. Lekkie pióro to zdecydowanie za mało, by przyciągnąć i zatrzymać na dłużej uwagę potencjalnych klientów. Dobry copywriter powinien śledzić nowinki branżowe, a także poznać tajniki psychologii, sprzedaży czy neuromarketingu. W ten sposób fachowiec stworzy teksty, które dostarczą odbiorcom wartościowych informacji, które ułatwią podjęcie decyzji zakupowej.

99,00 zł
Cena netto: 80,49 zł

109,00 zł
Cena netto: 88,62 zł

250,00 zł
Cena netto: 203,25 zł
Copywriting — Twoja szansa na sukces w biznesie
Copywriting towarzyszy markom od wielu lat. Na początku copywriterzy tworzyli głównie hasła reklamowe, nazwy firm, produktów czy usług, a także pisali artykuły oraz scenariusze reklamowe. Obecnie realia rynku mocno się zmieniły. By odpowiedzieć wyzwaniom współczesnego biznesu, specjaliści od słów tworzą teksty, które mają podbić serca konsumentów w Internecie i spełnić wymogi wyszukiwarek.
Każda nowoczesna firma powinna zainwestować w stronę internetową, by zaakcentować swoją obecność na rynku i dotrzeć do większej liczby odbiorców. Prócz atrakcyjnej szaty graficznej, przyjaznej obsługi klienta oraz wysokiej jakości produktów bądź usług, warto zadbać także o treści na stronie www. Dzięki nim łatwiej osiągnąć wyższą pozycję w Google, która w dłuższej perspektywie pozwala osiągnąć niebywałe zyski sprzedażowe. Ponadto zadbasz o Twój wizerunek, a także zwiększysz rozpoznawalność marki na rynku.
Copywriting wzniesie Twój biznes na wyższy poziom
Oryginalne treści w zakładce O nas, nietuzinkowe opisy produktów i kategorii bazujące na języku korzyści oraz ciekawe wpisy na blogu firmowym zgodne z zasadami SEO w efektowny sposób wspomogą Twoje działania sprzedażowe. Poprawnie skonstruowane aukcje produktowe dostarczą Twoim klientom coś więcej niż zwykłą propozycję sprzedaży. Z tego powodu powinieneś odświeżyć Twój sklep internetowy, by uniezależnić się od portali i zarabiać więcej. Dzięki temu unikniesz płacenia prowizji, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczysz na rozwój biznesu lub własne przyjemności.
Usługi copywriterskie — dlaczego powinieneś z nich skorzystać?
Pewnie pomyślałeś: Przecież nikt nie zna mojej firmy i asortymentu tak dobrze jak, ja i moi pracownicy. Owszem, masz rację. Samodzielne tworzenie tekstów nie jest błędem, ale niesie w sobie ogromne ryzyko. Czy wiesz jakie? Możesz nieświadomie popełnić błędy, które zniechęcą konsumentów do zakupów. Co zabija Twoją sprzedaż? Oto najczęstsze przyczyny:
- język niedostosowany do grupy docelowej,
- błędy ortograficzne,
- brak korzyści dla klienta.
Pisząc samemu tekst na stronę internetową, możesz nieświadomie używać branżowych pojęć, które są niezrozumiałe dla potencjalnych klientów. Jeżeli Twój odbiorca, nie zrozumie skomplikowanych parametrów technicznych i zasad funkcjonowania, a także nie pozna wartości użytkowych oraz korzyści, odejdzie do konkurencji.
Możesz tego uniknąć, korzystając z usług doświadczonego copywritera. Przed podjęciem ostatecznej decyzji, zapoznaj się z jego portfolio. W ten sposób poznasz jego styl, kreatywność oraz sposób komunikacji z konsumentami. Sam podejmiesz decyzję, czy chcesz nawiązać z nim współpracę i powalczyć z konkurencją o wysokie noty w wyszukiwarce.
Copywriting — inwestycja w Twoich klientów
Copywriting to inwestycja, która Ci się zwróci. Oczywiście nie od razu. Na pierwsze rezultaty będziesz musiał trochę poczekać. Atrakcyjne treści zgodne z SEO muszą zostać ocenione najpierw przez roboty wyszukiwarki. Jeżeli zadbasz o regularne dodawanie zoptymalizowanych treści, po kilku miesiącach osiągniesz wyższe pozycje. Przewidywany czas to ok. 6 miesięcy. W tym czasie warto także współpracować ściśle z pozycjonerem, który dopilnuje, by parametry techniczne Twojej strony spełniały kryteria algorytmów. Po ok. 12 miesiącach wzrost sprzedaży powinien być zauważalny.
Ceny usług copywritetskich zależą od wielu czynników. Branży, w której działasz, doświadczenia osoby piszącej teksty na zamówienie, a także rodzaj treści. Do wyboru:
- proste opisy produktów i kategorii,
- kreatywne opisy produktów i kategorii,
- wpisy na bloga,
- teksty do zakładki O nas.
Interesujące treści zaszczepią Twoją markę w umyśle konsumentów. Pozwolą im rozwiązywać problemy i ułatwią podejmowanie decyzji. Dzięki nim nawiążesz komunikację z odbiorcami oraz zachęcisz do interakcji.
Jeżeli brakuje Ci czasu, nie umiesz lub nie lubisz pisać czy też nie masz pomysłu na to, jak zwrócić na siebie uwagę i przebić się w gąszczu ofert, skontaktuj się z nami. Współpracując z nami, zyskasz angażujący content, zwiększysz dochody ze sprzedaży i przekonasz do siebie nowych klientów.
Czy jesteś gotów na to, by copywriting stał się Twoją tanią bronią w walce z konkurencją?
Dołącz do elity przedsiębiorców, którzy zaistnieli w sieci i odnieśli spektakularne sukcesy już dziś.
Napisz do nas i zapytaj o wycenę.
