Roll up to efektowna reklama, dzięki której możesz skutecznie przyciągnąć uwagę klientów. Doskonale sprawdza się podczas akcji promocyjnych. Z jego pomocą w prosty sposób zakomunikujesz odbiorcom nową kolekcję, sezonową obniżkę cen czy inną wiadomość, która jest ważna dla Twojego biznesu. Sprawdź, czym jest roll up i dlaczego warto go wykorzystać w Twojej firmie.
Czym jest roll up?
Roll up to projekt graficzny o dowolnej tematyce umieszczony w odpowiednio zaprojektowanym stojaku, który podkreśla aspekt wizualny reklamy. Najczęściej wykorzystuje się go wewnątrz budynku podczas licznych przedsięwzięć promocyjnych. Doskonale uzupełnia również systemy wystawiennicze i zwiększa świadomość marki podczas konferencji.
Jakie zalety ma reklama umieszczona na roll upie?
Roll upy są lekkie i łatwe w utrzymaniu czystości. Bez trudu można je przenieść w każde miejsce. Prosty sposób usuwania zabrudzeń sprawia, że komunikat przedsiębiorstwa wygląda nienagannie w każdej sytuacji. Kreuje pozytywny wizerunek marki. Druk lateksowy gwarantuje wysoką jakość nadruku przez długi czas. Reklama wystawiona na zewnątrz zachowuje swoje właściwości. Żywe i głębokie barwy pozostają niezmienne. Nie bledną pod wpływem promieni słonecznych czy innych warunków pogodowych. Dzięki temu roll up nienagannie pełni swoją funkcją przez wiele miesięcy. Jest bardziej skuteczny od tradycyjnego plakatu.
Błyskawiczny montaż to kolejny atut tej formy promocji. Wytrzymały stojak umożliwia wielokrotną wymianę grafiki. Bez problemu można go przewieźć w samochodzie oraz przechować w biurze, gdy nie jest potrzebny. Na rynku są dostępne rollu py w różnych rozmiarach. Każdy może znaleźć opcję, która najlepiej odpowiada jego potrzebom. Oto niektóre produkty oferowane przez producentów spersonalizowanych nośników reklamowych:
- roll up mantis ekonomiczny 60 × 200 cm;
- roll up mosquito black 100 × 200 cm;
- roll up mosquito black 85 × 200 cm;
- rollu up mosquito black 120 × 200 cm.
Każdy z nich jest wyposażony w nóżki stabilizujące, które ułatwiają ustawienie reklamy. Do zestawu dołączono solidną torbę transportową.
Na co warto zwrócić uwagę, kupując roll up?
Zakup roll upu to inwestycja, która się zwraca. Na pierwsze efekty nie będziesz musiał długo czekać. Zanim podejmiesz ostateczną decyzję, odpowiedz sobie na pytania, które ułatwią Ci wybór. Oto lista pytań, które powinieneś sobie zadać, zanim wydasz pieniądze:
- W jakich okolicznościach będziesz z niego korzystał?
- Gdzie ustawisz reklamę?
- Jak często będziesz wymieniać grafikę?
- Ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na zakup?
- Jak rozmiar zapewni Ci swobodę ekspozycji?
Jeśli odpowiesz na wszystkie pytania, skonsultuj się ze sprzedawcą SP Design, który rozwieje wątpliwości, które pojawiły się podczas Twoich rozmyślań nad roll upem. Ponadto upewnisz się, czy Twoje założenia są trafne i zweryfikujesz swoje poglądy. W ten sposób unikniesz błędu i zdobędziesz pewność, że prawidłowo ulokowałeś swoje fundusze.
Dlaczego roll up musi się znaleźć w Twojej firmie?
Roll up to ciekawy nośnik reklamy. Łatwo go dopasować do każdej aranżacji. Perfekcyjnie prezentuje się na stoisku targowym, jak i w salonie. Przykuwa wzrok interesującą grafiką, żywymi kolorami, a także prostotą przekazu. Zwraca na siebie uwagę z daleka oraz sprawia, że odbiorcy chętnie przy nim przystają, by zapoznać się z ofertą. Z pomocą tego narzędzia zwiększysz sprzedaż oraz zainteresowanie ludzi Twoim brandem. Zakorzenisz logo w podświadomości odbiorców, a także zdobędziesz przewagę konkurencyjną na rynku.
Podsumowanie: Czym jest roll up?
Roll up to nośnik reklamy, który składa się z projektu graficznego naniesionego na materiał i stojaka. Prosta budowa odzwierciedla jasność przekazu. Nieskomplikowany montaż, oryginalny design, duży wybór rozmiarów oraz niebywała funkcjonalność sprawiają, że przedsiębiorcy chętnie korzystają z tego narzędzia promocyjnego. Z jego pomocą usprawniają komunikację marki z odbiorcami. Nośniki tego typu doskonale sprawdzają się w nowoczesnych i klasycznych wnętrzach. Wystarczy odpowiedni projekt graficzny, by nadać mu właściwy charakter oraz podkreślić estetykę wnętrza.
Walory użytkowe roll upów zachęcają do promocji firmy. Mobilne reklamy nienagannie pełnią swoją funkcję podczas stałych ekspozycji sklepowych, jak również podczas targów czy konferencji. Można je również ustawić w siedzibie firmy bądź instytucji.