Etykiety reklamowe 130 x 40 mm - prostokąt - folia błyszcząca





» OPIS PRODUKTU
Etykiety reklamowe 130 x 40 mm - prostokątne
Naklejki o kształcie wydłużonych prostokątów to wygodny sposób na branding szczególnie wtedy, gdy do dyspozycji masz wąskie powierzchnie. Wymiary naklejki idealnie pasują do produktów, które wymagają dłuższej, ale jednocześnie wąskiej etykiety. Dlatego znakomicie nadają się do szczególnego rodzaju opakowań.
Etykiety reklamowe 130 × 40 mm gdzie nakleić?
- Dobre do znakowania większych butelek, słoików i pudełek.
- Dzięki długości mogą objąć okrągłe opakowanie po całym obwodzie.
- Pasują do tubek z kremami, balsamami i produktami do pielęgnacji ciała.
- Naklejki można umieścić także na puszkach z herbatą, kawą lub innymi produktami spożywczymi. Mogą się przydać także do oznaczenia segregatorów, teczek i książek z grzbietami o szerokości minimum 42 mm.
- Personalizowane naklejki to także sposób na udekorowanie opakowania.
- Produkty sprzedawane na wagę, po odważeniu wymagają specjalnego zapakowania. Torebka papierowa zaklejona banderolką zabezpieczy zawartość.
Podłużne etykiety z logo jako banderole i gwarancja nienaruszenia opakowania
Podłużne naklejki mogą się przydać jako dodatkowe zabezpieczenie opakowania, zwłaszcza jeśli w grę wchodzą produkty delikatne bądź wartościowe. Naklejkę ze swoim logo jako symbol świeżości i nowości produktu możesz umieścić na słoikach, torebkach i pudełkach, w miejscach, gdzie otwarcie opakowania będzie wiązało się z przerwaniem banderolki. Ten prosty sposób na zabezpieczenie zamówienia (zwłaszcza w produkcji hand made), który daje klientom pewność, że produkt jest nowy, świeży i nieużywany.
Specyfikacja produktu:
- rodzaj podłoża: folia PP biała — błyszcząca
- rozmiar etykiety: 130 × 40 mm — prostokąt z zaokrąglonymi rogami
- rodzaj kleju: uniwersalny mocny klej na bazie akrylu
- nadruk: pełnokolorowy jednostronny 4/0
- forma aplikacji etykiet: automatyczna na rolce 76 mm
- potrzebujesz innego formatu lub ilości --> napisz maila
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
