Akcentowanie swojej obecności w lokalnej społeczności to jedno z wyzwań przed którymi stoją w tym roku marki. Namioty reklamowe na pewno Ci w tym pomogą. Zaprojektuj swoje nowe stoisko wystawowe i wyjdź naprzeciw konsumentom. Daj się im lepiej poznać. Do swoich działań promocyjnych wykorzystaj też inne formy reklamy OOH.
Spis treści:
- Namioty reklamowe — ponadczasowe nośniki reklamowe
- Namioty reklamowe z nadrukiem — jak je zaprojektować?
- Namioty reklamowe z logo dla instytucji — zwiększ poziom bezpieczeństwa w Twoim mieście
- Posumowanie: Namioty reklamowe — zaprojektuj stoisko wystawowe i przygotuj się do promocji Twojej marki w 2023 roku
Namioty reklamowe — ponadczasowe nośniki reklamowe
Namioty reklamowe to praktyczne namioty reklamowe wykorzystywane od wielu lat w trakcie rozmaitych eventów i autorskich kampanii promocyjnych prowadzonych w plenerze. Doskonale sprawdzają się w sezonie letnim, kiedy ludzie więcej czasu spędzają na świeżym powietrzu. Kolorowe stoisko ustawione w miejscu, w którym przechodzi sporo osób to doskonała okazja, by bliżej poznać swoich odbiorców, zwiększyć rozpoznawalność marki oraz zaprezentować swoją ofertę.
Namioty kojarzą się z wolnością, swobodą, wakacjami i przygodą. Z tego powodu wywołują uśmiech na twarzy, wzbudzając pozytywne emocje. W związku z tym trudno przejść obok takiego stoiska promocyjnego całkowicie obojętnie. W tym wypadku zwycięża ludzka ciekawość. Niektórzy zerkają ukradkiem, by dowiedzieć się, co się dzieje, inni spokojnie podchodzą i rozmawiają. Niezależnie od reakcji, widoczne logo zapada w pamięci przechodniów.
Od kilku sezonów znaczenie reklamy zewnętrznej ciągle rośnie. Wszystko wskazuje na to, że ten trend utrzyma się nadal w kolejnych latach. Aby uatrakcyjnić Twoją prezentację, zainwestuj w dmuchany ekran, który perfekcyjnie wpisuje się obowiązujące standardy w OOH (reklamie zewnętrznej). Z jego pomocą wyświetlisz Twój przekaz reklamowy w trakcie koncertów, zawodów sportowych, festynów i innych wydarzeń.
Namioty reklamowe z nadrukiem — jak je zaprojektować?
Namiot reklamowy z nadrukiem możesz zaprojektować na wiele sposobów. Dobrze, jeśli jego wygląd będzie spójny z identyfikacją wizualną marką. Spójna komunikacja to podstawa. Dzięki niej zapamiętanie brandu staje się łatwiejsze.
Znak firmowy możesz umieścić na dachu i na dowolnej liczbie ścian. Stelażowe modele są proste w montażu. Ich demontaż zajmuje mało czasu. Z ich pomocą błyskawicznie przygotujesz się do eventu. Stabilna konstrukcja zapewni bezpieczeństwo Twoim pracownikom oraz odwiedzającym.
W środku namiotu ustaw wygodne siedziska. Mogą to być np. pufy reklamowe. Przyda się też stolik ze słodkim poczęstunek i napojami z logo. Zainwestuj też w praktyczne gadżety reklamowe, które sprawią radość odwiedzającym. W ten sposób pokażesz ludzkie oblicze Twojej firmy.
Namioty reklamowe z logo dla instytucji — zwiększ poziom bezpieczeństwa i radości z życia w Twoim mieście
Namioty reklamowe z logo dla instytucji pozwalają urzędnikom oraz rozmaitym służbom zadbać o swój wizerunek i pokazać, że ich celem jest służba obywatelom. Organizacja eventów i udział w rozmaitych wydarzeniach to doskonały pretekst do tego, by zerwać ze stereotypami oraz zaprezentować się z lepszej strony. Przeprowadzenie kampanii społecznych lub informacyjnych pomoże lokalnej społeczności lepiej funkcjonować, a także odpowiednio reagować w konkretnej sytuacji. Dzięki takim inicjatywom życie może stać się o wiele lepsze.
Podsumowanie: Namioty reklamowe — zaprojektuj stoisko wystawowe i przygotuj się do promocji Twojej marki w 2023 roku
Namioty reklamowe to jeden z nośników promocyjnych, który powinien się znaleźć w każdej firmie. Dzięki nim będziesz mógł aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnej społeczności oraz brać udział w targach branżowych bez konieczności wynajmowania stoiska wystawienniczego. Starannie wykonana grafika oraz wytrzymałe materiały pozytywnie wpłyną na spostrzeganie Twojej marki wśród potencjalnych klientów i partnerów biznesowych.