Rodzaje namiotów reklamowych, czym one się różnią?

Rodzaje namiotów reklamowych, czym one się różnią?

Wiedzieliście, że namioty reklamowe są głównie dla uczestników eventu –odpowiadają za pierwsze wrażenie w pierwszym kontakcie klient – firma/marka. 

Ich zadaniem jest wyraźne, zwrócenie uwagi potencjalnych klientów – oczywiście w pozytywnym sensie oraz zachęcenie do podejścia i nawiązania relacji. 

Muszą być one praktyczne i funkcjonalne – przejrzyście i efektownie eksponować ofertę a zarazem powinny być estetyczne i zaskakujące, aby przyciągnąć uwagę.

W naszej ofercie znajdą Państwo trzy kategorie namiotów, postaram się opisać je w kilku słowach, bo często słyszę pytanie czym one się różnią?

Więc dla prostego zobrazowania różnic: 

- namioty stelażowe - nożycowa konstrukcja pozwala rozłożyć namiot w 60 sekund

- namioty pneumatyczne – z wbudowanym wentylatorem i stałym podłączeniem do prądu

- namioty stałociśnieniowe – bez wentylatora polecane szczególnie tam, gdzie jest trudny dostęp do prądu

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl