Wiedzieliście, że namioty reklamowe są głównie dla uczestników eventu –odpowiadają za pierwsze wrażenie w pierwszym kontakcie klient – firma/marka.
Ich zadaniem jest wyraźne, zwrócenie uwagi potencjalnych klientów – oczywiście w pozytywnym sensie oraz zachęcenie do podejścia i nawiązania relacji.
Muszą być one praktyczne i funkcjonalne – przejrzyście i efektownie eksponować ofertę a zarazem powinny być estetyczne i zaskakujące, aby przyciągnąć uwagę.
W naszej ofercie znajdą Państwo trzy kategorie namiotów, postaram się opisać je w kilku słowach, bo często słyszę pytanie czym one się różnią?
Więc dla prostego zobrazowania różnic:
- namioty stelażowe - nożycowa konstrukcja pozwala rozłożyć namiot w 60 sekund
- namioty pneumatyczne – z wbudowanym wentylatorem i stałym podłączeniem do prądu
- namioty stałociśnieniowe – bez wentylatora polecane szczególnie tam, gdzie jest trudny dostęp do prądu