Co jest ważne na targach oprócz stoiska targowego?

Co jest ważne na targach oprócz stoiska wystawowego?

Wybór odpowiedniej firmy, która wykona dla Twojej firmy stoisko targowe to tylko część działań, od których będzie zależał sukces reklamowy na targach.

Co więc jest ważne na targach oprócz stoiska wystawowego, aby odnieść sukces wystawienniczy? Nie oszukujmy się, sam udział w evencie to nie wszystko. Wystawienie się nie jest kluczem do sukcesu i frekwencji odwiedzających. Przeczytaj wpis i sprawdź, na co zwrócić uwagę przy planowaniu udziału w targach wystawienniczych. 

 

Spis treści:

Co jest ważne na targach oprócz stoiska targowego?

  1. Lokalizacja stoiska
  2. Dodatkowe oznaczenia i drogowskazy, które kierują do stoiska
  3. Gadżety targowe dla gości stoiska

Podsumowanie - 3 kroki, do tego by stoisko targowe odniosło sukces na wydarzeniu

Co jest ważne na targach oprócz stoiska targowego?

Wybierz profesjonalne stoisko targowe, ale też zatroszcz się o:

  1. lokalizację na targach
  2. dodatkowe i samodzielne oznaczenia stoiska
  3. ciekawe i adekwatne do uczestników oraz branży gadżety targowe

Lokalizacja stoiska

Jeszcze długo przed wydarzeniem warto zacząć przygotowania. Pierwszym krokiem powinna być rezerwacja lokalizacji na stoisko targowe. Sprawdź mapę z rozmieszczeniem, które oferują organizatorzy EXPO. Wiadomo, im szybciej się zainteresujesz, tym masz większy wybór do wolnych i atrakcyjnych miejsc. Z każdym dniem dostępna przestrzeń na mapie wydarzenia maleje i paradoksalnie może być droższa.

Co więc trzeba wziąć pod uwagę przy wyborze miejsca na hali wystawienniczej? Bez znaczenia czy będzie to mały event w jednej hali targowej, czy wielkie wydarzenie, na które wystawiać się będzie wiele branż. Przy rezerwacji miejsca pod stoisko wystawiennicze, warto zwrócić uwagę na kilka aspektów.

  • Wybierz miejsce, które gwarantuje niezakłócony dostęp do swojego stoiska targowego. Doskonałą lokalizacją jest przestrzeń wzdłuż głównych alei. Jeśli tylko to możliwe unikaj przestrzeni z filarami i stropami hali. One mogą zakłócać swobodne dotarcie do stoiska.
  • Ważne jest bliskie sąsiedztwo z największym stoiskiem. Większość uczestników targów robi plan odwiedzin. Te największe firmy z pewnością będą chętnie odwiedzane. Bliska lokalizacja z takim miejscem zwiększa szanse na odwiedziny Twojego stoiska.
  • Zadbaj o dostęp do firmowego stoiska targowego z każdej możliwej strony. Forma otwartej i półotwartej przestrzeni doskonale się w taki scenariusz wpisuje. Ten warunek spełnia też np. gotowe stoisko ze ścianek tekstylnych, które tworzą układ w kształcie litery L.
  • Oprócz bliskiego sąsiedztwa ze stoiskiem lidera branży, wbrew pozorom stoisko w pobliżu strefy gastronomicznej, wyjścia czy toalet to także dobre rozwiązanie. Są to miejsca, do których prędzej czy później każdy uczestnik trafi.

Dodatkowe oznaczenia i drogowskazy, które kierują do stoiska

Czasami nie mamy wielkiego pola manewru, bo większość wyznaczonych stanowisk jest już zajęta. W takim przypadku należy zadbać o dodatkowe oznaczenia, które mogą kierować do stoiska.

Co więc powinno znaleźć się w wyposażeniu na targach oprócz profesjonalnej zabudowy targowej, aby skierować uwagę klientów na brand?

Jeśli chcesz być widoczny, pamiętaj o podwieszeniach targowych, które będzie widać z daleka. Każdy dodatkowy moduł, który będzie stanowił część stoiska targowego, zwiększy jego rozpoznawalność. Mogą to być klasyczne podwieszenia targowe stelażowe z naciąganym tekstylnym poszyciem. Podwieszenia występują w różnych kształtach. Są to płaskie panele, kwadraty, łezki i trójkąty, a nawet skomplikowane figury i oryginalne wieloboki. Są też wersje podwieszeń dmuchanych i hermetycznych. Kula reklamowa, wisząca nad stoiskiem targowym doskonale się sprawdzi jako drogowskaz i reklama firmy.

Dobrze jest też zabrać ze sobą na targi samodzielne systemy reklamowe. Mogą to być roll-upy ustawione przy wejściu czy majestatyczne i eleganckie windery. Jeśli organizator targów na to zezwala, na podłodze możesz umieścić naklejki kierunkowe z logo firmy. Najpopularniejsze mają kształt strzałki lub odcisk buta.

Gadżety targowe dla gości stoiska

Kiedy odwiedzający znajdzie się w Twojej strefie wystawienniczej, to masz wielkie szczęście i swoje 5 minut. Teraz trzeba zawładnąć jego umysłem i zachęcić do współpracy. Nic nie zastąpi merytorycznej rozmowy i bezpośredniej prezentacji posiadanej oferty. Ale nikt nie może opuścić Twojego stoiska targowego bez namiarów na Twoją firmę. Do tego możesz wykorzystać gadżety targowe i materiały drukowane, które podarujesz pod koniec rozmowy.

Warto dotrzeć na targi z gotowymi pakietami upominków z logo firmy. Wcześniejsze przygotowanie i komplementacja gadżetów to oszczędność czasu. Dzięki dobrej organizacji będziesz miał więcej czasu na rozmowy z klientami, których na koniec spotkania możesz miło zaskoczyć upominkiem w postaci pakietu firmowych drobiazgów.

Podsumowanie - 3 kroki, do tego by stoisko targowe odniosło sukces na wydarzeniu

Wydarzenia wystawiennicze to szanse na nawiązywanie kontaktów. To także czas na naukę i śledzenie najnowszych trendów, które definiują branżę. Niezależnie od tego, czy chcesz wejść na nowe rynki, zacieśnić relacje ze stałymi klientami czy zaprezentować nowe produkty. Targi wystawiennicze są idealną platformą do osiągnięcia założonych celów. Aby w pełni wykorzystać potencjał swojego stoiska targowego, zacznij działać jeszcze dziś.

  1. Sprawdź lokalizację oferowaną przez EXPO i wybierz dla siebie najlepszą.
  2. Skompletuj systemy wystawiennicze i wybierz takie gadżety reklamowe, które będą definiować twoją markę.
  3. Zainwestuj w spektakularne stoisko targowe, które stanie się mobilną siedzibą firmy i miejscem, które przyciągnie publiczność.

 

[product id="2299, 2139, 1605, 2297, 1574, 2292" slider="true"]

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl