Ścianki reklamowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Ścianki reklamowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Ścianki reklamowe to nie tylko tło pod wystąpienia, prezentacje czy wywiady. To również skuteczne narzędzie promocyjne, które:

  • podkreśla wizerunek marki
  • subtelnie przyciąga wzrok
  • buduje profesjonalną aranżację w każdej przestrzeni

Na rynku znajdziesz ścianki reklamowe w różnych kształtach. Klasyczne prostokątne, zakrzywione, a nawet modułowe formy. Wybór odpowiedniego kształtu i rodzaju ścianki może mocno zależeć od tego, do czego ma służyć.

Sprawdź z nami, na co zwrócić uwagę, gdy chcesz kupić ścianki reklamowe.

 

Spis treści:

Najpopularniejsze funkcje ścianek reklamowych

Czym kierować się przy wyborze ścianki reklamowej?

  1. Ustal cel i miejsce wykorzystania
  2. Zapoznaj się z dostępnymi ściankami pod względem rozmiaru i kształtu
  3. Sprawdź, z czego są poszycia do ścianek
  4. Zapoznaj się z instrukcją obsługi i specyfikacją techniczną ścianki
  5. Uzyskaj informacje o sposobie wykonania nadruku na poszyciu ścianki

Dobór rozmiaru ścianki reklamowej do okoliczności wydarzenia

  1. Małe ścianki reklamowe (1–2 m szerokości)
  2. Średnie ścianki reklamowe (2–3 m szerokości)
  3. Duże i ogromne ścianki reklamowe (3–10 m szerokości)

Podsumowanie - Ścianki reklamowe, na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Najpopularniejsze funkcje ścianek reklamowych

  • Ścianka jako element zabudowy targowej
  • Tło do sesji zdjęciowych i stref foto
  • Ścianki konferencyjne i tło prezentacji
  • Ścianki do nagrań na vlogi
  • Element kampanii promocyjnych w centrach handlowych i przestrzeniach publicznych
  • Ścianka jako dekoracje na eventach firmowych, galach i imprezach branżowych
  • Tło w show roomach i punktach sprzedaży na premierach produktów
  • Jako ścianki na czerwonym dywanie

Czym kierować się przy zakupie ścianki reklamowej?

Inwestycja w ścianki reklamowe to klucz do stworzenia przyciągającej uwagę przestrzeni na targach, eventach czy konferencjach, która jednak nie zaburzy harmonii prezentacji. Konstrukcja ma stanowić perfekcyjny element wizualny stoiska. Dlatego tak ważne jest sprawdzenie wszystkich parametrów konstrukcji przed jej zakupem.

1. Ustal cel i miejsce wykorzystania

  • Zastosowanie wewnętrzne
  • Zastosowanie zewnętrzne

Całkowicie inne konstrukcje są potrzebne do użycia na zewnątrz, a inne w pomieszczeniach. Warto zwrócić uwagę na jej szczegółową specyfikację. Nie każda ścianka może być użyta na zewnątrz.

2. Zapoznaj się z dostępnymi ściankami pod względem rozmiaru i kształtu

Ścianki reklamowe i ich zróżnicowanie pod względem rozmiaru i kształtu zalewają rynek. Co i rusz producenci zaskakują nowym modelem. Naprawdę jest w czym wybierać, ale i jest się w czym pogubić. Na szczęście istnieją takie ścianki, które zawsze się sprawdzają.

Ścianka tekstylna łukowa

To model o charakterystycznym, zakrzywionym kształcie. Jej dynamiczna forma sprawia, że jest idealnym tłem na targi, konferencje, eventy firmowe i sesje zdjęciowe. Łukowa ścianka stwarza atmosferę prywatności swoją zamykającą formą oraz płynny, przyjazny dla oka wygląd.

Ścianka tekstylna prosta

Prosta, klasyczna konstrukcja to najpopularniejszy wariant. Ten kształt pozwala maksymalnie wykorzystać powierzchnię reklamową, która w większości rozmiarów jest dwustronna. Tekstylna ścianka prosta zdaje egzamin w każdej sytuacji. Jako część stoiska targowego, tło do prezentacji i tematyczny plan do robienia zdjęć na imprezie.

Ścianka ze stelażem w kształcie „S” tzw. snake

Konstrukcja o faliście zakrzywionym kształcie tworzy interesującą, trójwymiarową przestrzeń. Nowoczesny design ścianki z wykrzywionym w kształt litery S stelażem to możliwość prezentacji treści pod różnym kątem.

Ścianka tekstylna modułowa

Model składa się z segmentów, które można dowolnie łączyć, zmieniając kształt i wielkość ścianki w zależności od potrzeb. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które biorą udział w targach wystawienniczych. Modułowa ścianka tekstylna z innymi dodatkami stworzy stoiska targowe, które łatwo jest rozstawić, przetransportować i konfigurować.

Ścianka podświetlana kaseton LED

To nowoczesna ścianka reklamowa, która w ramie ma wbudowane oświetlenie ledowe. Stabilny ekspozytor rewelacyjnie rozświetli zawartość reklamową i to z dwóch stron poszycia. Podświetlana ścianka sprawdza się jako samodzielna konstrukcja. Jej zadaniem, jest ściągać uwagę na zawartość podświetlonej reklamy. Opcja z podświetleniem ułatwia to i podbija efekt wizualny całości.

Ścianki reklamowe podświetlane i tekstylnym poszyciem

 

3. Sprawdź, z czego są poszycia do ścianek

Poszycia do ścianek to niezwykle istotny aspekt. Inne przeznaczenie mają ścianki tekstylne a inne ścianki banerowe, a te z kolei mocno wpływają na jej wytrzymałość i wygląd.

Ścianki tekstylne nadają się do użytku wewnętrznego. Druk sublimacyjny na delikatnie elastycznym materiale naciąganym na stelaż zapewnia żywe kolory i trwałość. Co ważne poszycie tekstylne można prać. Takie rozwiązanie sprawdzi się zwłaszcza w przypadku, gdy ścianka będzie często używana np. jako imprezowe tło do zdjęć. Na każdym evencie musi wyglądać jak nowa. Każdy z nas wie, że na imprezach dużo się dzieje i materiał może ulec zabrudzeniu.

4. Zapoznaj się z instrukcją obsługi i specyfikacją techniczną ścianki

Jeśli planujesz częste zmiany lokalizacji ścianki, wybierz model, który jest łatwy w obsłudze. Zwróć uwagę na takie aspekty, jak:

  • waga całej konstrukcji
  • z czego jest stelaż ścianki i jak się go składa
  • czy do złożenia stelaża wymagane jest użycie narzędzi

Sprawdź, czy w zestawie sprzedawca dołącza torbę transportową na stelaż wraz z poszyciem. W standardzie większość ścianek posiada dedykowane torby. Czasem jest to jednak opcja dodatkowa, za którą trzeba zapłacić oddzielnie. Niezależnie od napotkanej sytuacji warto mieć torbę. Ułatwi transport i przechowywanie ścianki wraz z poszyciem. Torba także zabezpieczy nośnik przed zniszczeniem w czasie, gdy nie jest użytkowany.

5. Uzyskaj informacje o sposobie wykonania nadruku na poszyciu ścianki

Ścianka reklamowa powinna w pełni oddawać charakter Twojej marki, dlatego jakość druku ma ogromne znaczenie. Sprawdź koniecznie informacje o metodzie znakowania (np. druk sublimacyjny w przypadku ścianek), czy ten pozwala na uzyskanie nasyconych kolorów i precyzyjnych szczegółów. Zwróć szczególną uwagę na to, czy:

  • czy nadruk jest niezmywalny i nie blaknie
  • czy można wykonać znakowanie dwustronne
  • czy poszycie do ścianki jest wymienne i czy można zastosować jeden stelaż do różnych wydruków

Dobór rozmiaru ścianki reklamowej do okoliczności wydarzenia

Dobór odpowiedniego rozmiaru ścianki reklamowej jest kluczowy, aby skutecznie przyciągała uwagę, jednocześnie idealnie pasowała do przestrzeni i nie zaburzała jej estetyki.

1. Małe ścianki reklamowe (1–2 m szerokości)

Sprawdzają się doskonale w kameralnych przestrzeniach. Jako tło do przemówień oraz jako samodzielna konstrukcja reklamowa, która ma zwracać uwagę na zawartość nadruku.

2. Średnie ścianki reklamowe (2–3 m szerokości)

Nośniki o takich rozmiarach stosuje się jako element zabudowy stoiska targowego na wydarzeniach branżowych. Natomiast na eventach firmowych tworzą efektywną powierzchnię reklamową, na której często eksponuje się loga sponsorów i marek współpracujących. Średnie ścianki reklamowe to także popularny wariant ścianek imprezowych i jako tła do zdjęć.

3. Duże i ogromne ścianki reklamowe (3–10 m szerokości)

Są najlepszym wyborem, jeśli chcesz stworzyć pełną aranżację stoiska lub zdominować przestrzeń. Do promocji marki sprawdzi się duża ścianka o szerokości 3 metrów. Z kolei tło do prezentacji najnowszego modelu samochodu, stworzysz ze ścianką o szerokości 10 metrów. Ogromne ścianki stosuje się także na wydarzeniach i imprezach z dużą ilością gości. Długie ścianki spotkasz zwłaszcza na eventach z czerwonym dywanem.

Podsumowanie - Ścianki reklamowe, na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Każda ścianka reklamowa to osobna historia. Warto zasięgnąć opinii fachowca przed podjęciem decyzji o zakupie. Inne cechy nośnika będą istotne dla tych, którzy poszukują ścianki jako tła do zdjęć na imprezę tematyczną. Inne zaś gdy ścianka ma stanowić element wyposażenia stoiska targowego.

Jeśli interesują Cię specjalistyczne ścianki reklamowe, to śledź nasze nowości. Tła pod wystąpienia dla instytucji, policji, straży, czy polityczne to kolejne modele, o które chcemy wzbogacić ofertę ścianek.

 

[product id="2323, 2125, 875, 1381, 1823" slider="true"]

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl