Trendy w reklamie OOH w 2023 roku

Trendy w reklamie OOH w 2023 roku

Początek roku to dobry moment, żeby zaplanować działania marketingowe na kolejne 12 miesięcy. Znajomość trendów w reklamie DOOH w 2023 roku z pewnością ułatwi to zadanie. Spersonalizowany przekazy i wykorzystanie nowoczesnych technologii przyjaznych środowisku to absolutne must have.

 

 

 

Spis treści:

  1. Co to jest reklama OOH?
  2. Jakie trendy będą obowiązywać w reklamie OOH w 2023 roku?
  3. Reklama OOH—co wybrać w 2023 roku?
  4. Podsumowanie: Trendy w reklamie OOH w 2023 roku

 

Co to jest reklama OOH?

Reklama OOH to rozmaite formy reklamy zewnętrznej, które są rozmieszczone w przestrzeni publicznej. Jeszcze dekadę temu OOH utożsamiano najczęściej z billboardami oraz słupami reklamowymi. Dzisiaj wybór nośników promocyjnych jest o wiele większy. Z ich pomocą marka komunikuje się z mieszkańcami, wykorzystując różnorodne rozwiązania z użyciem nowoczesnych technologii.

Na uwagę zasługuje fakt, że OOH odnotowuje wyższy wskaźnik „share of attenteion” od pozostałych mediów. Jak to możliwe? Tego typu komunikaty są bardzo kreatywne i doskonale angażują odbiorców. Skutecznie zachęcają do interakcji oraz angażują. Na tego typu nośnikach można wyświetlać nie tylko reklamę, ale również istotne informacje dla lokalnej społeczności. W 2023 roku koniecznie postaw na DOOH (digitalową reklamę zewnętrzną).

Jakie trendy będą obowiązywać w reklamie OOH w 2023 roku?

Reklama OOH to dobry pomysł, by poinformować konsumentów o Twoich produktach lub usługach. W tym celu wykorzystaj storytelling. Opowiedz odbiorcom ciekawą historię, która pokaże Twoją markę i pomoże ją lepiej poznać. Krótki film lub wymowna fotografia wystarczą, by zwiększyć rozpoznawalność brandu.

W tym roku jeszcze większą rolę będzie odgrywać rozszerzona rzeczywistość (AR) i wirtualna (VR). Te rozwiązania najczęściej są używane w urządzeniach wyposażonych w ekrany dodatkowe czy czujniki ruchu. To z kolei ułatwia personalizację przekazu oraz zbieranie informacji o odbiorcach.

Kolejnym trendem jest jeszcze większa integracja reklamy online z promocją offline. Korzystanie z rozmaitych kanałów pozwala dotrzeć do większej liczby osób. Tworzy też spójny wizerunek firmy. Komunikaty często są wyświetlane w czasie rzeczywistym. Umieszczenie kodu QR umożliwia szybkie przejście na stronę internetową lub do aplikacji.

W ostatnich latach popularne stały się murale. Ten trend będzie nam nadal towarzyszyć w 2023 roku. Nieszablonowa grafika na długo zapada w pamięci odbiorców. W wielu wypadkach staje się inspiracją dla twórców reklamy digitalowej.

Reklama OOH — co wybrać w 2023 roku?

Wyświetlanie atrakcyjnych komunikatów reklamowych wymaga odpowiednich nośników reklamowych. Trafionym wyborem w tym roku będzie pneumatyczny ekran projekcyjny. Wykorzystaj go w trakcie rozmaitych imprez plenerowych. Doskonale sprawdzi się w trakcie pikników rodzinnych, koncertów czy wydarzeń sportowych.

Dmuchane bilbordy możesz rozstawić w dowolnym miejscu. Jednym z ich największych atutów jest możliwość wyświetlania przekazów z obu stron. Z ich pomocą możesz transmitować wydarzenia w czasie rzeczywistym. Kolejną zaletą jest personalizacja ramy. Każda marka może ją samodzielnie zaprojektować.

Podsumowanie: Trendy w reklamie OOH w 2023 roku 

Reklama DOOH zyskuje coraz więcej zwolenników wśród przedsiębiorców i konsumentów. Nowoczesne nośniki umożliwiają emisję spotów wielu marek. Jeśli zainwestujesz w we własny nośnik reklamowy, możesz wynająć atrakcyjną przestrzeń reklamową innym firmom. W ten sposób zasilisz swój budżet. Dodatkowe pieniądze z pewnością przydadzą się na rozwój przedsiębiorstwa.

Potrzebujesz fachowego wsparcia z zakresu reklamy zewnętrznej? Skontaktuj się z nami. Wyślij do nas wiadomość e-mail. Z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl