Karty Pocztowe A6 (105x148mm) FOLIA BŁYSK Druk offsetowy

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 1 - 5 dni roboczych
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 195,00 zł 195.00
Cena netto: 158,54 zł
ilość kpl
Zyskujesz 39 pkt [?]
* - Pole wymagane
Ocena: 5
Kod produktu: 63

» OPIS PRODUKTU

Kartki pocztowe A6 BŁYSZCZĄCE (105 × 148 mm) – Zadbaj o pozytywny wizerunek Twojej firmy

Wyobraź sobie, jaką radość sprawisz swoim klientom, wysyłając im unikalne, starannie wydrukowane kartki pocztowe! Pocztówki w formacie A6 (105 × 148 mm) pokryte błyszczącą folią z jednej strony są wykonane z wysokiej jakości sztywnego kartonu o gramaturze 300 g. Są eleganckie i odporne na uszkodzenia mechaniczne. Dzięki połyskującej powierzchni na awersie karty pocztowe dodają prestiżu Twojej marce.

Dlaczego warto zainwestować w spersonalizowane karty pocztowe w formacie A6?

Poznaj 4 najważniejsze korzyści, jakie płyną z inwestycji w kartki pocztowe:

  • Poprawisz wizerunek firmy – spersonalizowany wygląd kart podkreśla dbałość o detal i jakość usług świadczonych przez Twoją firmę. Wysokiej jakości materiały oraz efektowny druk sprawią, że Twoja marka będzie kojarzona z prestiżem i rzetelnością. Ponadto unikalny design kart pocztowych pomoże Ci wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągając uwagę przyszłych klientów
  • Zdobędziesz skuteczne narzędzie marketingowe – karty pocztowe są doskonałym narzędziem do informowania o wydarzeniach. Wysyłając eleganckie, spersonalizowane zaproszenia, zwiększasz szanse na większą frekwencję na organizowanych przez Ciebie eventach. Ponadto taka forma komunikacji z klientami sprawia, że Twoja firma będzie postrzegana jako kreatywna.
  • Zbudujesz bliskie relacje – pocztówki wzmacniają relacje z kontrahentami oraz partnerami biznesowymi, budując ich lojalność. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdej osoby sprawiasz, że ludzie czują się docenieni i ważni dla Twojej firmy. Wysyłanie życzeń z różnych okazji, takich jak święta czy urodziny, to także okazja do utrzymania długotrwałego kontaktu. Takie zachowanie zwiększa szansę na dalszą współpracę.
  • Połączysz tradycję z prostotą przekazu – życzenia lub zaproszenia pisane odręcznie nadają relacjom bardziej osobisty charakter. Napisz tekst ulubionym długopisem albo piórem. Zrezygnuj z drukowania. Dzięki wytrzymałemu kartonowi, karty pocztowe dotrą do odbiorców w nienaruszonym stanie, prezentując Twoją firmę w pozytywnym świetle.

 

Czy kartki pocztowe są dobrym pomysłem w dobie cyfryzacji?

Kartki pocztowe są nadal trafionym pomysłem. Wprawdzie cyfrowe formy komunikacji, takie jak wiadomości e-mail czy komunikaty wysyłane w mediach społecznościowych, są szybkie i wygodne, jednak tradycyjne rozwiązania mają wiele zalet. To one wyróżniają firmę na tle innych.

Kartki pocztowe pozwalają na wyrażenie większej troski i zaangażowania niż standardowe wiadomości e-mail. Ręczne pisanie wiadomości oraz wysyłanie jej pocztą świadczy o osobistym zaangażowaniu i uwadze, czego często brakuje w komunikacji elektronicznej.

Kartki pocztowe można zachować jako pamiątki lub kolekcjonować. Wysyłanie kartki pocztowej może być szczególnie wartościowe dla odbiorców, którzy są kolekcjonerami. Ponadto w dobie cyfryzacji, gdzie większość komunikacji odbywa się online, wysyłanie kartek pocztowych może wyróżnić Twoją firmę na tle konkurencji. Klienci mogą docenić nietypowe i bardziej osobiste podejście. Takie działanie może ich skłonić ich do dalszej współpracy.

Mimo rozwoju technologii warto rozważyć używanie kartek pocztowych jako dodatku do standardowych form komunikacji, zwłaszcza jeśli chcesz zbudować silne relacje z klientami i umocnić Twoją pozycję na rynku.

 

SPECYFIKACJA PRODUKTU

  • format: 105 × 148 mm
  • gramatura: karton 300 g
  • zadruk: jednostronny lub dwustronny CMYK 
  • rodzaj nadruku: offset
  • uszlachetnienie: folia błysk na awersie 
  • karta pocztowa może być drukowana w pionie lub poziomie

 

Przygotowanie pliku do druku:

  • format: PDF, JPG, TIFF
  • rozmiar powinien być zwiększony o spad 4 mm z każdej strony
  • ważne teksty i grafiki powinny być oddalone od linii cięcia o 6 mm
  • rozdzielczość wykorzystanych grafik do 350 DPI
  • kolorowe grafiki oraz obiekty wektorowe powinny być przygotowane w palecie CMYK
  • projekt nie może zawierać znaczników użytkownika (np. pasery, kostki itp.)
  • druk dwustronny należy przygotować jako 2-stronnicowy plik PDF lub dwa oddzielne pliki
  • UWAGA Za błędy w projektach dostarczonych przez klientów nie odpowiadamy

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl